Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.
Statusi opravil so v InMastru tako živa in živahna in razvejana zadeva, da so si prislužili popolnoma svoj prostorček tudi v naših navodilih. Že na prvi pogled lahko iz samih ikon vidimo, kaj se dogaja z delom v našem podjetju.
S pomočjo spiskov lahko vpisane podatke razvrščamo in filtriramo, ter jih tako tudi lažje najdemo. Za lažje razumevanje bo bomo na začetku uskladili terminologijo.
Urejevalnik vsebin nas spremlja preko cele aplikacije InMaster. V sami osnovi je zelo podoben kateremukoli drugemu urejevalniku besedil. Razlika je le v tem, da gre tu za spletni urejevalnik, ki omogoča nekaj več pa tudi nekaj drugačnih funkcionalnosti.
Nad delegiranimi opravil človek kaj hitro zgubi pregled, še posebej, če je teh opravil oziroma ljudi več. Da bi lažje sledili delegiranim opravilom ima aplikacija InMaster razvit sistem avtomatskega opominjanja in nadzora nad temi opravili. Pa pojdimo po vrsti.