Uporaba avansih računov

Avansi račun je kot kakršenkoli drug račun z eno izjemo – na njem se vedno nahaja le ena vrstica z veno isto storitvijo - AVANS. Tega ob dobavi preprosto vključimo na račun.

Prodaja artiklov

Poročilo nam izdela tabelo prodanih artiklov v izbranem obdobju. Za te prodane artikle lahko v tem istem poročilu sledimo tudi nabavo in zalogo v izbranem obdobju. Poleg tega pa v tem poročilu vidimo % marže in razlike v ceni (rvc).

Nameni plačila

Načini plačila so v naprej določeni in so že uvoženi v aplikacijo. Vse kar nam preostane, da na nabavnih računih izberemo želenega.

Moje nastavitve

V aplikacijo InMaster se vedno prijavimo kot uporabnik, ki ima navadno nase vezane določene nastavitve. Prikaz koledarja, obnašanje opravil, nastavitve listin in še kaj bi se našlo v sklopu, kjer si aplikacijo nastavimo po svoji meri.

Mape dokumentov

Dokumentacijo, ki jo vodimo v aplikaciji InMaster, lahko organiziramo po različnih mapah, ki jih opredelimo in nastavimo na tem mestu.

Kompleti artiklov

Našim strankam želimo v spletni trgovini pripraviti kar najboljše ponudbe, zato nam še kako prav pridejo kompleti različnih artiklov, ki jih lahko po nekoliko ugodnejši ceni ponudimo našim kupcem. Kompleti se v aplikaciji InMaster sestavljajo preprosto – pa poglejmo kako.

Tipi plačil listine

Za pravilno delovanje računovodskega dela aplikacije moramo pravilno nastaviti tudi tipe plačil, s katerimi lahko naše stranke plačujejo račune. Kot tipe plačila razumemo vsa sredstva s katerimi se lahko plačujejo listine (bančno nakazilo, gotovina, razne kartice kot so: visa, mastercard, …).

Izdelava produktov - delovni nalog

Kako preko delovnih nalogov do svojih produktov po FIFO metodi, si poglejte v tem delu navodl

Nastavitev sinhronizacije z googlovim koledarjem

Postopek uporabniške nastavitve za samodejno sinhronizacijo koledarja z Googlom.