Za vodenje poročil o plačilu izdanih in prejetih računov znotraj aplikacije InMaster moramo ob plačilu tudi zapreti. To naredimo z bančnimi izpiski.
Čakajoča oziroma ljubkovalno flip-flop opravila se namenjena komunikaciji med dvema uporabnikoma aplikacije preko opravil. Vsak odgovor se ob shranitvi nemudoma prenese od enega do drugega uporabnika in obratno.
Delo s čitalcem je, ne samo lažje pač pa tudi hitrjše - in ker se inMaster vedno trudi za vas, se je hitro povezal tudi s to napravo
Delovni nalogi so listine, ki nam pomagajo kreirati naše proizvode iz surovin in storitev, ki so nam na voljo.
Dinamična vsebina nam omogoča prikaz ene same vsebine na večih koncih. Za primer lahko pogledate ta navodila - tu je kratek povzetek, ko pa boste kliknili na ta povzetek, pa boste videli tudi celotno vsebino. Ob strani v meniju se izpisujejo vsi objavljeni naslovi, ki so oblikovani glede na vpise v dodatna polja, sortirajo pa se glede na številko, ki je vpisana v vir.
Šifrant držav se le redko spreminja, saj države, kjub burnim svetovnim dogodkom, ne nastajajo vsak dan. Če pa že, za dopolnitev šifranta poskrbi administrator aplikacije.
Kdor v podjetju skrbi za marketing se še predobro zaveda pomena elektronskega obveščanja, pa naj gre za obveščanja strank ali pa preprosto obveščanja vseh zaposlenih v večjih podjetjih.
Kakšne je primerna datoteka za uvoz? Kateri formati so primerni za uvoz? Kako poimenovati slike za uvoz v aplikacijo? ...
Na ta in druga podobna vprašanja dobite odgovore, če kliknete na naslov navodil...
Kategorije so smiselne celote izdelkov ali storitev, ki že s samim poimenovanjem povejo, kateri izdelki oziroma storitve se skrivajo pod posamezno kategorijo.
Kategorije artiklov je potrebno oblikovati skupaj z idejo o trgovini, saj so izredno pomembne tako za preglednost trgovine, iskanje po njej, kot tudi za naše lastne potrebe pri vodenju poslovanja.
Če v razpredelnici označujemo poslovne stike, artikle ali katerekoli druge informacije z različnimi barvami, kratkimi opombami, črkami, ki imajo le za nas poseben pomen, smo več kot pripravljeni na lastnosti aplikacije InMaster.
Lastnost so značilnost artikla poimenovana z kratkim imenom (masa, barva, višina, količina, embalaža, proizvajalec...)
Filtri - s to besedo imenujemo možnost omejevanja artiklov glede na vrednosti posameznih lastnosti.
Kaj pomeni lot artikel?
Serija oz. lot – predstavlja enoto živila v prometu, ki je izdelano, predelano ali pakirano pod enakimi pogoji. Navadno jih druži tudi isti datum roka uporabe.
Pri lot artiklih je nujna sljedljivost vsakega artikla, ki ga aplikacija InMaster seveda omogoča.
Načini dostave se v aplikaciji InMaster vežejo na tiste vrste dostave, ki jih imamo na voljo v spletni trgovini in na listih, kjer je način dostave potreben oziroma zaželen.
Načini plačila so v naprej določeni in so že uvoženi v aplikacijo. Vse kar nam preostane, da na nabavnih računih izberemo želenega.
Naročniki elektronski novic se v aplikacijo dodajajo na več različnih načinov.
Prvi način je, da se naročnik na novice prijavi preko obrazca na spletni strani.
Drugi način je, da naročnika dodamo dodamo iz tabele že obstoječih kontaktov oziroma poslovnih stikov
Nad delegiranimi opravil človek kaj hitro zgubi pregled, še posebej, če je teh opravil oziroma ljudi več. Da bi lažje sledili delegiranim opravilom ima aplikacija InMaster razvit sistem avtomatskega opominjanja in nadzora nad temi opravili. Pa pojdimo po vrsti.
Poslovni stiki so navadno podjetja s katerimi smo v poslovnem odnosu. V kolikor pa poslujemo s fizičnimi osebami, pa tudi te postanejo naši poslovni stiki, saj so na njih vezane finančne listine.
Po kliku na meni »POSLOVNI STIKI« v pokončnem meniju na levi strani se prikaže seznam poslovnih stikov.
Na tem mestu lahko vidimo vse dokumente, ki so dodani kjerkoli v aplikaciji InMaster. Na tem mestu vidimo tudi vse verzije dokumentov, kam so povezani, kako so označeni in poimenovani, lahko pa jih do določene meje tudi urejamo, jih povezujemo na druge podatke in delimo z drugimi osebami.