Storitve

Storitve so namenjene nematerialnemu poslovanju podjetja. Pod storitve štejemo tako naše storitve kot tudi storitve, ki nam jih zaračunavajo naši dobavitelji, pa naj gre za delo, ali pa za obračunavanje električne energije oziroma poštnih storitev.

Skupine naročnikov

Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.

Promocijske kode

Promocijske kode služijo za dodatno promoviranje naših izdelkov. Kode razdelimo strankam in jim s tem omogočimo popust - za nas pa to pomeni porast prodaje, promoviranje naših izdelkov in nenazadnje sledenje uspešnosti naših prodajnih akcij. Promocijske akcije se upoštevajo tako na listninah kot tudi v spletni trgovini.

Mesečna obdobja

Šifrant mesečnih obdobji za vsako leto sproti uvozi administrator aplikacije. V bistvu gre za opredelitev mesecev za obračun delovnega časa – opredeliti je potrebno število delovnih ur, praznikov in rednih delovnih ur, ki jih dopušča vsak posamezni mesec leta.

Koledar

Koledar nam omogoča lep grafičen pregled našega dela in dela naših zaposlenih. Na koledarju se prikazujejo vsa opravila, ki imajo vpisan predviden ali dejanski začetek in konec izvajanja razen, če na opravilu ni posebej določeno, da se ne prikazuje v koledarju.

Moje nastavitve

V aplikacijo InMaster se vedno prijavimo kot uporabnik, ki ima navadno nase vezane določene nastavitve. Prikaz koledarja, obnašanje opravil, nastavitve listin in še kaj bi se našlo v sklopu, kjer si aplikacijo nastavimo po svoji meri.

Kako dodati B2B kupca v aplikacijo InMaster?

Za dostop do B2B trgovine potrebujemo vse tri gradnike, ki se vežejo na stranke.

  • Poslovni stik
  • Kontakt
  • Uporabnik

Poštne številke / kraji

Kje se poštne številke dodajajo in na kaj je ob tem potrebno paziti, si lahko pogledate v teh navodilih.

 

Zaloga po skladiščih

Poročilo »Zaloga po skladiščih« naredi izvoz zaloge blagovne in finančne zaloge po različnih skladiščih. 
Razlika med blagovno in finančno zalogo je v tem, da pod blagovno zalogo štejemo vse prevzeme in oddaje artiklov s knjiženimi blagovnimi listinami, pod finančno pa le tiste artikle, ki so bili zavedeni na knjiženih finančnih listinah.