Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.
Številčne serije oziroma sekvence se znotraj aplikacije InMaster ne nanašajo samo na listine pač pa na vse forme, ki zahtevajo šifro kot unikatno informacijo/polje. To preprosto pomeni, da vsakič ko vpišemo podatek in ta zahteva vpis unikatnega polja lahko le tega izpustimo in nam bo aplikacija sama »vpisala« novo šifro.
Nekateri podatki, ki jih vnesemo v aplikacijo, se lahko kasneje uporabljajo na različne načine. Najbolj vsestranska modula sta zagotovo »poslovni stiki« in »kontaktne osebe«. Te lahko z lahkoto prenesemo tudi med naročnike ter jih glede na oznake in lastnosti, ki smo jim jih določili, porazdelimo v smiselne skupine.