Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.
Kategorije so smiselne celote izdelkov ali storitev, ki že s samim poimenovanjem povejo, kateri izdelki oziroma storitve se skrivajo pod posamezno kategorijo.
Kategorije artiklov je potrebno oblikovati skupaj z idejo o trgovini, saj so izredno pomembne tako za preglednost trgovine, iskanje po njej, kot tudi za naše lastne potrebe pri vodenju poslovanja.
Statične spletne vsebine so tiste vsebine, ki jih na spletno stran dodamo, kot osnovo oziroma kot osnovne podatke, ki se ne bodo prav pogosto spreminjali. Tipične statične spletne strani so recimo "O podjetju", "Kontaktne informacije", "Kje se nahajamo"...
Ponudbe, predračune pa tudi knjižene račune lahko pošiljemo stranki na mail tudi direktno iz aplikacije. Predizpolnjeni podatki - Poslovni stiki in ponudbe, predračuni ali knjiženi računi.
Si predstavljate, da le z nekaj kliki pripravite obračune vseh opravljenih ur za cel mesec in za vse stranke hkrati? In da teh nekaj klikov ne traja več ur ali celo več dni?
Z malo discipline in vnaprejšnjega načrtovanja je to za aplikacijo InMaster mačji kašelj.