Nekateri podatki, ki jih vnesemo v aplikacijo, se lahko kasneje uporabljajo na različne načine. Najbolj vsestranska modula sta zagotovo »poslovni stiki« in »kontaktne osebe«. Te lahko z lahkoto prenesemo tudi med naročnike ter jih glede na oznake in lastnosti, ki smo jim jih določili, porazdelimo v smiselne skupine.
Vodenje zalog s seboj prinese tudi neizbežno neprijetnost - inventura. InMaster podpira vodenje zalog, zato obstaja tudi modul za inventuro. V nadaljevanju je razložen postopek.
Vsi se strinjamo, da je obveščanje strank preko elektronske pošte v današnjem času neobhodno. Na tem mestu pa vas bomo opozorili na kaj je potrebno biti pozoren preden pošlješ novico iz aplikacije InMaster.
Na tem mestu lahko vidimo vse dokumente, ki so dodani kjerkoli v aplikaciji InMaster. Na tem mestu vidimo tudi vse verzije dokumentov, kam so povezani, kako so označeni in poimenovani, lahko pa jih do določene meje tudi urejamo, jih povezujemo na druge podatke in delimo z drugimi osebami.