Skupine naročnikov

Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.

Kontaktne osebe

Že mogoče, da podjetja navadno poslujejo s podjetji, a v podjetju so najpomembnejši ljudje. Za razliko od večine CRM programov, InMaster poleg poslovnih stikov nudi tudi možnost urejanja kontaktov. 

Mape dokumentov

Dokumentacijo, ki jo vodimo v aplikaciji InMaster, lahko organiziramo po različnih mapah, ki jih opredelimo in nastavimo na tem mestu.

Pregled vzdrževanja opreme / osnovnih sredstev v podjetju

Vzdrževanje opreme, strojev in drugih vzdrževanja potrebnih sredstev znotraj podjetja, se navadno lotimo po predpisanem urniku. Urnik vzdrževanj znotraj aplikacije vodimo v zato pripravljenih opravilih tipa »Vzdrževanje opreme«.

Inventura

Vodenje zalog s seboj prinese tudi neizbežno neprijetnost - inventura. InMaster podpira vodenje zalog, zato obstaja tudi modul za inventuro. V nadaljevanju je razložen postopek.

Stopnje pregleda lokacij

Pri proizvodnem ali prodajnem postopku potrebujemo pred porabo / prodajo artikel pregledati in oceniti njegovo ustreznost. Stopnje pregleda so namenjene določitvi tem stopnjam.

Sistemske lastnosti

Za vsako področje znotraj inMaster aplikacije obstajajo nekatere lastnosti, ki so tam prav s posebnim namenom in imajo pomembno vlogo pri delovanju aplikacije. Pa si jih poglejmo...

Jeziki

Izbirnik svetovnih jezikov je v aplikaciji InMaster nima le informativni značaj, pač pa se nanj vežejo tudi nekatere funkcionalnosti aplikacije, kot so večjezičnost aplikcaije, večjezičnost spletnih strani, podatkov, besedil in listin.

Statusi listine

Statusi listine se v aplikaciji InMaster uporabljajo zgolj na listinah, ki se kreirajo ob oddaji naročila v spletni trgovini, saj služijo obveščanju strank o statusu naročila.