Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.
Za vodenje poročil o plačilu izdanih in prejetih računov znotraj aplikacije InMaster moramo ob plačilu tudi zapreti. To naredimo z bančnimi izpiski.
Na tem mestu lahko vidimo vse dokumente, ki so dodani kjerkoli v aplikaciji InMaster. Na tem mestu vidimo tudi vse verzije dokumentov, kam so povezani, kako so označeni in poimenovani, lahko pa jih do določene meje tudi urejamo, jih povezujemo na druge podatke in delimo z drugimi osebami.
Za razliko od celotnega dobropisa, ki ga kreiramo tako, da samem računu, za katerega želimo kreirati dobropis, kliknemo na ukazni gumb »Kreiraj dobropis«, pri delnem dobropisu ta del naredimo »na roke«.