Promocijske kode

Promocijske kode služijo za dodatno promoviranje naših izdelkov. Kode razdelimo strankam in jim s tem omogočimo popust - za nas pa to pomeni porast prodaje, promoviranje naših izdelkov in nenazadnje sledenje uspešnosti naših prodajnih akcij. Promocijske akcije se upoštevajo tako na listninah kot tudi v spletni trgovini.

Koledar

Koledar nam omogoča lep grafičen pregled našega dela in dela naših zaposlenih. Na koledarju se prikazujejo vsa opravila, ki imajo vpisan predviden ali dejanski začetek in konec izvajanja razen, če na opravilu ni posebej določeno, da se ne prikazuje v koledarju.

Dinamična vsebina

Dinamična vsebina nam omogoča prikaz ene same vsebine na večih koncih. Za primer lahko pogledate ta navodila - tu je kratek povzetek, ko pa boste kliknili na ta povzetek, pa boste videli tudi celotno vsebino. Ob strani v meniju se izpisujejo vsi objavljeni naslovi, ki so oblikovani glede na vpise v dodatna polja, sortirajo pa se glede na številko, ki je vpisana v vir.

Nastavitve

Pod nastavitvami smo razumeli vse kar se tiče same nastavitve aplikacije, naših osebnih nastavitev, nastavitev za razne gradnike, določanje pravic in uporabnikov aplikacije InMaster. Na tem koncu najdemo tudi splošne šifrante, nastavitve glavne knjige ter lisin in raznih dokumentov.

Periodično izdajanje listin

V kolikor naše poslovanje temelji na periodičnem (mesečnem, tromesečnem, letnem...) izdajanju računov, lahko aplikacijo pripravimo tudi do tega, da take račune pripravi sama. Potrebno jih je samo pregledati, sknjižiti in poslati. Predizpolnjeni podatki - Poslovni stiki in Storitve.

Davčne blagajne

V kolikor želimo uporabljati aplikacijo tudi za davčno blagajno morate o tem obvestiti skrbnika vaše aplikacije.
Posredovati mu morate namensko potrdilo FURS-a in podatke o »lokaciji blagajne«.

Kako dodati B2B kupca v aplikacijo InMaster?

Za dostop do B2B trgovine potrebujemo vse tri gradnike, ki se vežejo na stranke.

  • Poslovni stik
  • Kontakt
  • Uporabnik

Razporejanje opravil

Opravila brez predvidenega začetka in konca so v bistvu nerazporejena opravila, ki pa jih je potrebno nekako umestiti v naš delavni čas. V ta namen smo naredili čisto poseben koledar, ki služi temu, da se prilagaja času, ki ga imamo na razpolago in ne zahteva konstanto prerazporejanje čakajočih nalog.

Promet artiklov

Poročilo Promet artiklov nam izpiše ves promet artiklov v izbranem obdobju glede na poslovne stike. Kot promet se seveda razume tako prodaja kot tudi nabava artiklov. S tem poročilom lahko naredimo tudi pregled primerjave prometa po poslovnih letih.