Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.
Vsakega novega naročnika preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje.
Promocijske kode služijo za dodatno promoviranje naših izdelkov. Kode razdelimo strankam in jim s tem omogočimo popust - za nas pa to pomeni porast prodaje, promoviranje naših izdelkov in nenazadnje sledenje uspešnosti naših prodajnih akcij. Promocijske akcije se upoštevajo tako na listninah kot tudi v spletni trgovini.
Lastnost so značilnost artikla poimenovana z kratkim imenom (masa, barva, višina, količina, embalaža, proizvajalec...)
Filtri - s to besedo imenujemo možnost omejevanja artiklov glede na vrednosti posameznih lastnosti.