Pravila knjiženja poskrbijo, da gredo določeni stroški, prilivi, davki, ... vedno na pravi konto. Določena splošna pravila so že uvožena v aplikacijo, druga, ki jih računovodstvo želi za razne pod-konte, pa se jih nastavlja na obrazcu, ki ga najdemo pod Glavna knjiga => Pravila Knjiženja.
Ime pogoja - Pogoj ustrezno poimenujemo in si s tem olajšamo iskanje ustreznega pogoja, ko knjiženje to zahteva.
Id - je identifikacijska številka pogoja, ki se doda avtomatično s strani aplikacije.
Tabela - na tam mestu izberemo katero vrsto listine to pravilo velja (knjiženi, prodajni računi, knjiženi avansi račune...).
Tip - na tem mestu iz šifranta tipov temeljnic izberemo ustreznega.
Poslovno leto - za vsako leto se nastavi nov plan knjiženja. Vedno vidimo pravila za tisto poslovno leto v katerem smo prijavljeni kot uporabnik.
V tabeli, ki sledi, specificiramo in določimo pogoje ter konte v dobro in breme.