Pogledali ste
    Košarica 0
    Dobava: 2 do 10 dni
    : 1.250,00 €
    Garancija: Ni garancije

    Geolokacije

    712
    Opis

    Nastavitve => Nastavitve app => Geolokacije

    Pozor - vedno se najprej naredi geolokacijo za matično državo - za matičen jezik.

    Kratica - vpišemo kratico s katero bomo označili geolokacijo

    Ime - vpišemo ime geolokacije v matičnem jeziku

    Ime en. - vpišemo ime geolokacije v angleškem jeziku

    Jezik* - izberemo nosilni jezik te geolokacije. Ko kupec na spletni strani izbere to geolokacijo bo hkrati videl vse prevode v tem jeziku.

    Valuta* -Izberemo valuto v kateri se bo kupovalo v trgovini s to geolokacijo

    Država - izberemo državo, za katero je bila ta geolokacija narejena.

    Možni jeziki - na tem mestu z iso oznakami naštejemo vse možne jezike za to geolokacijo in jih ločimo z vejicami. (recimo pri Švici, ki ima več uradnih jezikov)


    S kvalifikatorji določimo kako bo ta geolokacija delovala:

    • Se ne prikazuje na spletu - geolokacija se ne bo prikazovala v spletni trgovini.
    • Spletna trgovina - geolokacija je namenjena spletni trgovini
    • Geolokacija ne prikazuje druge valute - geolokacija bo v trgovini imela enako valuto kot je valuta matične države.
    • Samo katalog - ta geolokacija bo v spletni trgovini prikazovala samo artikle brez cen in možnosti nakupa.
    Geolokacije lahko seveda uporabljamo samo kot jezikovno različico - v tem primeru poleg matičnega jezika naredimo samo splošne geolokacije za jezik in jih tudi poimenujemo po jezikih in ne območjih oziroma državah.
    0,00 €
    Cena brez DDV:a
    Vaša cena:
    0,00 €
    Kompleti

    Povezana navodila in postopki

    Artikli

    Trgovina => Artikli

     Artikle lahko v aplikacijo dodajamo s pomočjo datoteke za uvoz artiklov ali pa vsakega posebej preko administracijskega vmesnika.

    Dodaj artikelDo forme za vnos posameznega artikla pridemo preko menija Trgovina => Artikli, kjer na desni strani, ob spisku, najdemo ikono za dodajanje artikla. Druga možnost pa je, da izberemo že obstoječi artikel in na sami formi v ukazni vrstici kliknemo na ikono za dodajanje artikla.Najprej si poglejmo kako vnesti nove artikle preko aplikacije. Pred nami je prazna forma s kar nekaj praznimi polji, ki so bolj ali manj pomembna za naše poslovanje oziroma prikaz v spletni trgovini. Kaj je pomembno in kaj ne pa se odločimo sami. Pa gremo lepo po vrsti...
    Vsa polja so razdeljena v smiselne sklope, ki nam povedo čemu vpisane informacije služijo.

    Osnovi podatki artikla

    Nosilni artikel – polje se pojavi le pri LOT artiklih – v njem pa se izpiše nosilni LOT artikel na katerega je ta artikel vezan. Na nosilni LOT artikel je narejena tudi povezava. Glej LOT artikle.

    Id artikla – id številka ali šifra artikla je edinstvena za vsak artikel. Šifre si, kot je v naši aplikaciji že v navadi, izmislimo sami. V kolikor polja ne izpolnimo, se le ta napolni sam iz sekvence (številčne serije) namenjene artiklom.
    V kolikor z artikli veliko delamo, je id idealno iskalno polje, zato je njih vredno premisliti. Gre lahko za govoreče šifre oziroma šifre, ki nam v podjetju nekaj pomenijo – kako in kaj pa je seveda odvisno od nas. Šifra oziroma id artikla je tudi polje, s katerim najlažje dodajamo artikle na račune / listine, zato nam lahko govoreče šifre, ki nam nekaj pomenijo, bistveno olajšajo delo in skrajšajo določene delovne procese. Pri id-jih se je bolje izogniti črkam s strešico, posebnim znakom in presledkom.

    EAN - sem vpišemo EAN (identifikacijsko) kodo artikla.

    Ime artikla - ime artikla je navadno najpomembnejša informacija po kateri iščemo in, če so artikli pravilno poimenovani, tudi najdemo želen artikel - pa naj gre to za naše iskanje po aplikaciji ali pa iskanje potencialnih kupcev po svetovnem spletu ali pa direktno v naši trgovini. Če se naši proizvodi zelo omejeni, recimo mize, jih poskusimo v samem nazivu tudi malce opisati z najbolj pomembnimi lastnostmi, po katerih se najbolj ločijo med sabo. Ime artikla pa se uporablja tudi na listinah, kot opis prodanega proizvoda.

    Dodatni opis artikla - v urejevalnik besedila, ki je na tem mestu, opišemo artikel. V kolikor so opisi namenjeni samo za interno uporabo sem vpišemo samo najpomembnejše informacije, če pa so artikli namenjeni spletni prodaji pa se moramo zavedati, da bodo ta opis brali naši potencialni kupci, da ga bodo indeksirali iskalniki in da je prav od njega velikokrat odvisen uspeh naše prodaje. Koristne in privlačne informacije velikokrat privedejo do nakupa.

    Proizvajalec - s pomočjo izbrnika pri tem polju poiščemo proizvajalca artikla, ki ga vpisujemo.

    Proizv. ID - identifikacijska številka artikla proizvajalca, ki jo vpišemo v to polje, se lahko razlikuje od naše. Identifikacijska številka, ki jo uporablja proizvajalec nam lahko pomaga pri iskanju v proizvajalčevi bazi oziroma pri samem naročanju.

    Primarni dobavitelj - s pomočjo izbrnika pri tem polju poiščemo dobavitelja artikla, ki ga vpisujemo. Ker pa je dobaviteljev lahkot tudi več, je v tem polju mesto le za tistega, pri katerem artikel iz takega ali drugačnega vzroka največkrat vzamemo.
    Pri naročanju artiklov s pomočjo InMaster aplikacije je primarni dobavitelj hkrati tudi poslovni stik, ki ga aplikacija avtomatično doda na naročilo, ko izbrani izdelek naročimo. (Poročila => Poročila nabave => Poročilo za naročanje)

    Dobaviteljev ID - identifikacijska številka artikla dobavitelja, ki jo vpišemo v to polje, se lahko razlikuje od naše in od proizvajalčeve kode. Tudi ta nam lahko pomaga pri iskanju v dobaviteljevi bazi oziroma pri samem naročanju.

    Enota mere - iz izbirnika mer izberemo prodajno enoto za ta artikel, ki se uporablja na listinah.
    Glej - Možne pretvorbe za izbrano enoto mere (spodaj)

    Posebna lastnost - je lastnost artikla, ki jo želimo še posebej poudarjati in se prikazuje tudi v spiskih artiklov v spletni trgovini.

    Računovodska kategorija - na tem koncu lahko izberemo tudi računovodsko kategorijo (kategorija artikla, ki je s kvalifikatorjem označena kot računovodska kategorija), ki je pomembna za nastavitev pravil knjiženja in za računovodsko analitiko. 

    Možne pretvorbe za izbrano enoto mere

    V tem delu lahko naštejemo vse pretvorbe osnovne enote tega artikla. To nam pri samem prevzemu (prevzemnica oziroma nabavni račun) omogoča, da lahko prevzamemo artikle v vseh naštetih enotah, aplikacija pa nam jih sama pretvori zalogo v osnovo enoto (polje: Enota mere - zgoraj)
    Za pravilno delovanje potrebujemo pravilno izpolnjene enote z ustreznimi pretvorbami (Nastavitve => Splošni šifranti => Enote).

    Kategorije artikla

    Kategorije so smiselne celote izdelkov ali storitev, ki že s samim poimenovanjem povejo, kateri izdelki oziroma storitve se skrivajo pod posamezno kategorijo. Navadno jih razporedimo v drevesno strukturo, ki nam omogoča kar najboljši pregled na vrsto izdelkov v naši prodaji.
    Na tem mestu s pomočjo gumba dodamo kategorijo artiklu, ki ga vpisujemo. Včasih se zgodi, da bi lahko artikel dodali v več kategorij, kar nam aplikacija tudi omogoča in isti artikel se bo na spletni strani, v poročilih in izpisih pojavljal v vseh izbranih kategorijah.
    Več si lahko ogledate tudi v poglavju, ki je namenjeno izključno kategorijam in funkcionalnostmi, ki sledijo iz njih.

    Vsebina seta

    Artikel lahko naredimo kot set različnih artiklov iz naše ponudbe. Za razliko od kompleta, ki se navadno kaže ob nosilnem artiklu, set nastopa samostojno. Tudi ureja se ga popolnoma enako kot vsak drug artikel. Ima svoj naziv, slike, ceno, opis, ... Razlika je le v tem, da se na tem mestu našteti artikli – se pravi artikli, ki sestavljajo set – ob nakupu dejansko razknjižijo iz zaloge.
    Ob dodajanju artikla se nam tudi avtomatično sešteva prodajna cena, glede na ceno, ki je vpisana pri vsakem posameznem artiklu, ki ga dodamo v set. Poleg naziva artikla pa je tudi vpisno poljem kamor lahko vpišemo količino posameznih artiklov, ki tvorijo ta set.

    Cene artikla

    Vse cene so vedno vpisane v izbrani valuti, ki je navadno nastavljena kot privzeta valuta, lahko pa jo spreminja tudi vsak posameznik pri sebi v splošnih nastavitvah.

    Nabavna cena - je cena brez davka, ki nam jo je za ta artikel zaračunal dobavitelj pri zadnji dobavi. Ta cena se nikoli ne prikazuje na spletni strani.

    Prodajna cena - je prodajna cena brez davka - z ddv - pa prodajna cena za davkom, ki je na spletni trgovini izpisana kot maloprodajna oziroma priporočena cena.

    Znesek RvC - ta znesek je razlika med nabavno in prodajno ceno brez davka, poleg pa je ta znesek ponazorjen še s procenti. V kolikor vpišemo nabavno in prodajno ceno se izračuna avtomatično, če pa ga fizično povečamo se nam poveča prodajna cena. V kolikor pa fizično vpišemo manjši znesek se ustrezno poveča akcijski popust, ki zniža končno prodajno ceno. Tudi ta znesek se ne pojavlja na spletni strani.

    Akcijski popust - najbrž ni potrebno posebej povedati kaj pomeni akcijski popust, ki ga vpišemo na tem mestu bodisi z zneskom brez davka ali pa s procenti, v obeh primerih pa nam zniža končno ceno. Tudi ti polji se lahko prikažeta na spletni strani.

    Končna cena - je tista, ki jo plača naš kupec in se seveda pojavlja tudi na spletni strani. Če znesek povečamo oziroma zmanjšamo se ustrezno preračunata polji za akcijski popust in znesek rvc.

    Priporočena MPC - dobavitelj nam vedno priporoča ceno, ki je lahko enaka kot naša prodajna cena ali pa tudi ne. V primeru da ni, na tem mestu, zgolj za informacijo, vpišemo priporočeno ceno, ki nam jo je predlagal dobavitelj.

    Znesek DDV - ker se davku legalno navadno ne moremo ogniti in na tem mestu vidimo znesek davka in njegovo vrednost v procentih.

    Max. dovoljen popust - Večkrat se zgodi, da cene oblikuje ena oseba, prodaja pa druga, a dober prodajalec mora imeti vedno imeti možnost, da stranki da nekoliko več dodatnega popusta, pri tem pa ne sme ustvariti minusa. Ena izmed možnosti je, da prodajalec vidi nabavno ceno, ker pa se večkrat zgodi, da so nabavne cene malce občutljiva tema in jih prodajalci ne vidijo, je priporočljivo, da jim nekako sporočimo koliko popusta smejo dati. In to polje je namenjeno ravno temu.

    Spletna trgovina

    Določena polja so izrednega pomena za spletno trgovino, a nekoliko manjšega pomena za lastno evidenco.

    Dodaj/spremeni slike

    Slika pove tisoč besed - in prav v spletni trgovini besed ni nikoli premalo. Vsakdo rad pogleda izdelek preden ga kupi in če ga že ne more prijeti z rokami, je za spletno trgovino najbolje, da si ga lahko vsaj ogleda. Na tem mestu lahko te slike dodamo.
    Ob polju so tri ikone in če se z miško pomudimo na njih, se ob vsaki izpiše kaj bo klik nanjo povzročil.

    Dodaj slikoDodaj sliko - s klikom na prvo ikono se nam odpre okno s pomočjo katerega lahko iz našega računalnika naložimo slike na server.

    Na vrhu okna je izpisano ime artikla, kateremu dodajamo slike. Takoj pod imenom pa imamo možnosti, da sliki “povemo„, kakšno vlogo bo imela na spletni strani. Odločamo se med možnostmi:
    * primarna slika - primarna slika je tista slika, ki se v spletni trgovini pojavlja s spisku in pri artiklu kot glavna slika.
    * akcijska slika - ko damo artikel v akcijo in želimo, da je slika drugačna, jo naložimo tako, da na tem mestu označimo, da je uvožena slika akcijska.
    * primarna kot dodatna slika - v primeru, ko imamo za artikel le eno sliko in je ta primerna tako za primarno sliko kot tudi za povečavo je ni potrebno vnašati dvakrat. Označimo polji “Primarna slika„ in “Primarna kot dodatna slika„ in sliko dodamo. Aplikacija jo bo tako isto sliko uvozila na oba načina.
    V kolikor ne označimo ničesar, nam bo aplikacija naložene slike označila kot dodatne slike oziroma slike za povečavo.
    Zdaj, ko smo se odločili, kakšna naj bo naložena sliko, jo je potrebno samo še naložiti. To naredimo tako, da kliknemo na gumb “Izberi datoteko„, ki nam odpre okence do našega računalnika. Tam poiščemo želeno sliko in jo dodamo.
    V kolikor pa imamo odprt upravljalnik datotek (raziskovalec), pa lahko izbrane slike z miško potegnemo v sivo polje okenca ter spustimo.

    Pod ukazne gumbe se lepo zložijo vse dodane slike. Slika z rdečo obrobo je označena kot primarna slika, slika z zeleno obrobo pa kot akcijska. Slike brez obrob so dodane kot dodatne slike, ki jih na spletni strani lahko povečamo.

    Dvoklik na sliko nam odpre mini urejevalnik, kjer lahko zamenjamo status slike (iz/v primarne, akcijske in dodatne). Poleg vidimo tudi malce večji predogled slike. Velikost predogleda slike je nastavljen na splošnih nastavitvah aplikacije (Nastavitve => Nastavitve APP => Splošne nastavitve) z nastavitvama ThumbSlikaX (širina predogleda v pixlih) in ThumbSlikaY (višina predogleda v pixlih).

    Aplikacija nam nato sporoči, če je bila slika uspešno naložena oziroma, če je prišlo do napake.
    Možne napake:
    - zaradi slabše povezave in prevelike slike se lahko zgodi, da povezava med nalaganjem pade in se slika ne prenese v celoti;
    - dovoljeni formati slik so .jpg, .gif in .png - v kolikor je slika v drugačnem formatu, je aplikacija ne naloži.

    Kopiraj slike z drugega artiklaKopiraj slike iz drugega artikla - s klikom na to ikono se nam odpre izbirnik artiklov, ki so že vpisani v aplikaciji. Če imamo že podoben artikel in lahko uporabimo iste slike, na tem mestu enostavno s filtriranjem po spiskih poiščemo želeni artikel in ga s klikom miške izberemo. Slike izbranega artikla se tako prekopirajo tudi na artikel, ki ga trenutno urejamo.

    Odstrani vse slikeOdstrani vse slike - klik na to ikono nam vse slike izbriše - a brez panike - aplikacija se vedno prepriča, da ikone nismo kliknili po pomoti in s pojavnim oknom zahteva potrditev.

    Tako dodane slike se razporedijo v vrsto pod ukaznimi gumbi. Če želimo zamenjati vlogo slike, jo dvakrat kliknemo z levim gumbom miške in odprlo se nam bo okence, kjer to lahko naredimo. Izberemo ali naj bo trenutna slika primarna, akcijska ali pa samo dodatna in kliknemo na gumb “Spremeni sliko„. Tako primarna kot tudi akcijska slika je lahko le ena pri posameznemu artiklu.

    Vsako sliko posebej  pa lahko izbrišemo s klikom na ikono za izbris. 

    Dodaj lastnosti

    Prišli smo do nadvse pomembnega dela spletne trgovine, ki so vezane na več različnih delov aplikacije in bodo pri vsakem tudi opisane. Na tem koncu pa le tisto kar je pomembno za opis artikla.
    Pri lastnostih gre za značilnosti vsakega artikla posebej, ki jih potem opišemo z določenimi vrednostmi. Ne samo, da s tem bolje opišemo artikel, temveč ga na tak način kupci na naši spletni trgovini lažje primerjajo (primerjava artiklov) s podobnimi izdelki na strani. Lastnosti in vrednosti pa so izredno pomembne tudi pri filtriranju artiklov na spletni strani - glej “Lastnosti in filtri„. Vrednosti lastnosti lahko v naprej določimo in s tem preprečimo, da bi se ista vrednost vpisovala na različne načine. Te vrednosti vpisujemo na sami lastnosti artikla (Nastavitve => Splošni šifranti => Lastnosti artiklov), lastnost pa dodatno označimo s kvalifikatorjem "Vrednosti lahko izbiramo samo iz šifranta". To bo povzročilo, da ob vpisovanju aplikacija že filtrirala ustrezne vrednosti, ki jih lahko dodamo. Le oseba s posebnimi pravicami lahko vpisuje nove vrednosti. Več o lastnostih pa si preberite na "Lastnosti artiklov"
    Primer - artikel maslo:

    Lastnost Vrednost
    Masa 250 g
    Vrsta kremno
    Embalaža lonček

    Pa poglejmo najprej ukazne gumbe:

    Dodaj lastnostDodaj lastnost - lastnosti morajo biti pri podobnih artiklih podobne in če želimo, da aplikacija in spletna trgovina delujeta po svojih najboljših zmožnosti, tudi enake, zato je zelo pomembno, da se isto lastnost vedno imenuje enako.
    Primer: VELIKOST ni enako kot VELIKOSTI, Velikost, Velikostjo
    Prav zato se lastnosti navadno določi že ob določitvi kategorij. Na tem mestu pa jih s pomočjo filtriranja po spiskih poiščemo in izberemo s klikom levega gumba miške. Ko je izpiše v polje poleg nje vpišemo vrednost. Tudi te so izredno pomembne pri filtriranju. 

    Dodaj lastnosti značilne za to kategorijoDodaj lastnosti značilne za to kategorijo - artikle razdelimo na smiselne celote - kategorije - ki imajo skupne lastnosti. Te lastnosti lahko določimo že na sami kategoriji in cel spisek lastnosti se s klikom na ta gumb skopira na artikel. Mi moramo samo vpisati prave vrednosti, ki ločijo en artikel od drugega. V kolikor smo artikel dodali v dve kategoriji se dodajo lastnosti, ki so značilne za obe kategoriji. Glej tudi Kategorije.

    Kopiraj lastnosti z drugega artiklaKopiraj lastnosti iz drugega artikla - s klikom na to ikono se nam odpre izbirnik artiklov, ki so že vpisani v aplikaciji. Če imamo že podoben artikel in lahko uporabimo iste ali podobne lastnosti in vrednosti, na tem mestu enostavno s filtriranjem po spiskih poiščemo želeni artikel in ga s klikom miške izberemo. Lastnosti in vrednosti izbranega artikla se tako prekopirajo tudi na artikel, ki ga trenutno urejamo. Za malenkostne popravke enostavno popravimo vrednosti.

    Odstrani vse lastnostiOdstrani vse lastnosti - klik na to ikono nam vse lastnosti izbriše, a brez skrbi, saj se, kot navadno, tudi tokat aplikacija prepriča, da ikone nismo kliknili po pomoti in s pojavnim oknom zahteva potrditev.
    Vsako lastnost posebej pa lahko izbrišemo s klikom na ikono za izbris. 

    Posebne lastnosti

    Obstajajo lastnosti, ki so nekoliko drugačne od ostalih. Ker imajo posebne značilnosti se jih določa glede na potrebe trgovine, a za primer bomo navedli lastnost BARVA.Kot vrednost tej lastnosti napišemo različne barve in jih ločimo z vejicami.

    Lastnost Vrednost
    BARVA bela, rumena, rdeča, modra, črna

    In kaj dela to lastnost tako posebno?
    Na spletni strani se bo pojavila ob izdelku kot možnost izbire. Kupec bo lahko, še preden bo dodal artikel v košarico, izbral še eno izmed naštetih barv. Tako nam ni potrebno vnašati več enakih artiklov z različnimi barvami, pač pa samo enega, ki mu določimo celo barvno paleto. To nam skrajša vnos artiklov, a potrebno je paziti, saj to ni dobra rešitev, če imajo artikli z barvo tudi različno ceno, oziroma če potrebujemo natančno zalogo artiklov glede na barvo.

    Dodaj povezane artikle

    Že samo ime pove, da na to mesto dodamo povezane artikle - to so artikli, ki jih našim kupcem lahko ponudimo poleg artikla, ki ga vpisujemo. Število povezanih artiklov ni omejeno, olajša pa marsikatero zadrego kupca, ko kupi izdelek, ki navadno potrebuje potrebuje dokup dodatne opreme.
    Za primer lahko vzamemo tiskalnik in pripadajoč toner. Na ta način kupcu ni potrebno gledat specifikacij, pač pa pravi izdelek preprosto najde tam, kjer ga potrebuje. So pa povezani artikli tudi dobra promocija za dodatke, ki ti ob nakupu pač ne pridejo na misel, bi pa jih kupil, če bi bile pri roki.

    Kot smo že vajeni imamo na voljo tri ukazne gumbe:

    Dodaj pripadajoči artikelDodaj pripadajoči artikel - klik na to ikono nam odpre novo okno v katerem, s pomočjo filtriranja, poiščemo ustrezen artikel in ga s klikom izberemo. Artikli se na strani pojavijo po enakem vrstnem redu, kot so v aplikaciji. V kolikor želimo katerega izmed artiklov izpostaviti, ga v aplikaciji z miško prestavimo na višje mesto in shranimo.

    Kopiraj pripadajoče artikle z drugega artiklaKopiraj pripadajoče artikle iz drugega artikla - s klikom na to ikono se nam odpre izbirnik artiklov, ki so že vpisani v aplikaciji. Če imamo že vpisan podoben artikel z enakimi pripadajočimi artikli, na tem mestu enostavno, s filtriranjem po spiskih, poiščemo želeni artikel in ga s klikom miške izberemo.

    Odstrani vse pripadajoče artikleOdstrani vse povezane artikle - klik na to ikono nam vse dodane povezane artikle izbriše, a se aplikacija tudi tokat prepriča, da ikone nismo kliknili po pomoti in s pojavnim oknom zahteva potrditev.

    Vsak povezan artikel posebej pa lahko izbrišemo s klikom na ikono za izbris. 

    Povezane storitve na artiklih

    V spletnih trgovinah navadno prodajamo artikle, a večkrat se zgodi, da poleg artiklov ponudimo tudi različne storitve. Te storitve so vedno vezane na posamezen artikel in lahko v določenih primerih celo spremenijo značilnosti – davek na dodano vrednost – artikla na katerega smo storitev povezali. Govorimo seveda o storitvi »montaža«, ki ima sama nižji ddv (9,5%) in če stranka poleg nekega aparata naroči montažo, ji le ta zniža ceno artikla za razliko med višjim in nižjim davkom.
    Storitve se prikažejo v spletni trgovini ob artiklu in stranka jih lahko izbere s preprostim klikom. Ko stranka doda artikel v košarico, se poleg prenese še storitev. V kolikor stranka izbere storitev, ki spremeni ddv artikla, se cena le tega spremeni že v košarici.

    Storitve dodamo na artikel s pomočjo urejevalnika v pojavnem oknu, ki ga odpre gumb »Poveži storitve na artikel«. 

    Dodaj komplet na artikel

    Če želimo na osnovi artikla na katerem se nahajamo narediti komplet lahko to naredimo s klikom na gumb »Dodaj komplet na artikel«. Odpre se nam pojavno okno, ki nam ponudi možnost izbire več artiklov, ki bi jih želeli vključiti v ta komplet. Na osnovi izbranih artiklov se nam izračunajo cene s popusti, ki jih lahko seveda poljubno uredimo – kreira pa se nam tudi skupna slika vseh vključenih artiklov. Ti kompleti, ki jih lahko seveda poljubno sestavljamo, se potem, ko jih stranka kupi v spletni trgovini, s preprostim klikom na dodatni ukazni gumb na listini »Razbij komplete« spet razdelijo na posamezne artikle, z ustreznimi popravki cen, ter tako poskrbijo za pravilno razknjiževanje zaloge.

    Več o urejanju pa si lahko pogledate na navodilih za urejanje kompletov.

    Utež za sortiranje - artikli se na strani razvrstijo po abecedi, če pa bi želeli imeti nadzor nad spiski, pa lahko uporabimo to polje. Višja kot je številka, višje na spisku se prikazuje. Te seveda lahko dodajamo in spreminjamo poljubno, a kot namig za lažje upravljanje, je najlažje in pregledno, če se za to uporablja datum, ko smo artikel dodali, oziroma, ko smo ga želeli izpostaviti. Najnovejši datum bo vedno na vrhu (20120117, 20120207...).

    Utež povezani - ravno tako, kot pri samem spisku, lahko artiklu dodelimo višjo pozicijo tam, kjer je vključen kot povezani artikel. Višja kot je številka bolj visoko med povezanimi artikli se bo prikazoval. Tudi tu si lahko pomagamo z datumi.

    Garancija - garancijo izberemo iz spiska garancij, ki se nam odpre s klikom na izbirnik poleg polja. To polje se izpiše tudi poleg opisa artikla na strani. V kolikor želene dolžine ni v izbirniku, jo je potrebno dodati v šifrant. To navadno naredi skrbnik aplikacije.

    Predvidena dobava - tudi to polje se prikazuje v spletni trgovini poleg opisa artikla. V aplikaciji se določi splošna vrednost, ki se izpisuje na strani, v kolikor podatek ni podan. Če pa v to polje vpišemo karkoli, se bo to tudi izpisalo na strani.

    Zaloga

    V tem sklopu najdemo vse informacije o zalogi, ki jo imamo v naši trgovini.

    Zaloga - v tem polju se izpiše število enot artikla, ki jih imamo na zalogi. Zaloga se poveča, ko artikle prevzamemo s tem namenjenimi knjiženimi listinami (prevzemnice, nabavni računi...).

    Komisijska zaloga - je število enot artikla, ki smo jih dali našemu veleprodajalcu na komisijo - zavede se s knjiženo oddajnico.

    *Min. količina - V trgovini je včasih potrebno paziti, da imamo dovolj zaloge in v to polje vpišemo najmanjšo količino enot artikla, ki ga moramo imeti na zalogi.

    *Max. količina - Sem vpišemo največje količino enot, ki jo imamo lahko na zalogi.

    * ob vpisu minimalne in maksimalne zaloge lahko uporabimo avtomatizem naročanja, ki preverja vpise teh dveh polj in na podlagi tega prilagaja naročila. Glej "Poročilo za naročanje".

    Veleprodaja

    Sklop veleprodaje je namenjen uravnavanju cen za morebitni b2b.

    Prenesi PC v VPCPrenesi ceno iz prodajne cene (PC) - s klikom na ikono pole tega polja se cena, ki smo jo vpisali pod prodajno ceno prenese tudi v polja za veleprodajno ceno - gre za prodajno ceno brez davka na dodano vrednost. S tem smo tudi določili ceno, ki se prikazuje v b2b trgovini.

    VPC - je cena brez davka, ki je namenjena vsem našim veleprodajalcem. Polje se lahko napolni s pomočjo zgornjega gumba iz prodajne cene, lahko pa ga vpišemo sami. V b2b trgovini se pojavi vpc cena z odštetim akcijskim popustom in davkom.

    Akcijski popust - v kolikor smo skopirali veleprodajno ceno iz prodajne cene, se poleg skopira tudi akcijski popust, ki ga imamo določenega pri prodajni ceni. Če popravimo vpc ceno, se znesek akcijskega popusta ustrezno popravi, medtem ko procent ostane isti. V kolikor pa popravimo eno vrednost akcijskega popusta, se druga prilagodi.

    VPC marža - Ta znesek je razlika med nabavno in vpc ceno brez davka, poleg pa je ta znesek ponazorjen še s procenti. V kolikor pa fizično vpišemo manjši znesek se ustrezno poveča akcijski popust, ki zniža končno vpc ceno. Ta znesek se ne pojavlja na spletni strani.

    Veleprodajni popust na stranko - vpc cena je namenjena vse našim veleprodajalcem brez izjeme. V kolikor pa želimo naše prodajalce nagraditi z večjim popustom, pa s klikom na izbirnik poleg tega polja odpremo novo okno, kjer lahko za vsakega posameznega kupca v naši b2b trgovini, določimo drugačen popust. V kolikor je vpc cena nižja kot pa popust pripisan posamezni stranki, se v b2b trgovini vedno prikaže nižja vpc cena.

    Kako dodamo popust posameznem kupcu?

    S klikom na gumb poleg polja se odpre novo okno, kjer imamo tabelo, veleprodajnih cen in popustov po strankah. S klikom na gumb “Dodaj popust„ se nam odpre izbirnik vseh poslovnih stikov - s pomočjo filtriranja po spisku poiščemo ustreznega in ga s klikom dodamo na seznam. V tabeli nato vpišemo zneske (brez ddv) oziroma procente popusta. Imamo pa tudi možnost, da je cena v primeru nakupa preko b2b trgovine drugačna, kot pa bi jo imela stranka, če bi artikle naročila recimo preko telefona. V tem primeru imamo poleg tudi polja za WEB popust, ki se ravno tako določajo bodisi s ceno ali pa procentom popusta.
    Na tak način lahko vsakemu izmed naših veleprodajalcev damo drugačen popust.

    Receptura artikla

    Aplikacija omogoča tudi vodenje količinske zaloge za artikle, ki se uporabljajo v proizvodnji za sestavljanje artikla, ki je naš končni produkt. V tem primeru z recepturo pridemo do sestavnih delov končnega artikla. Če zadevo še malce zakompliciramo, lahko naredimo več artiklov, ki so polizdelki in jih združimo potem v končen izdelek. Kar je najlepše pri tem pa je to, da nam ni potrebno na delovne naloge vpisovati vseh stotih manjših artiklov, ki smo jih potrebovali za sestavo našega končnega produkta. Z samo izdelavo delovnega naloga, ki smo ga izvršili (sknjižili) se nam zaloga teh artiklov zmanjša za ustrezno količino, zaloga enega sestavljenega artikla pa poveča za en sestavljen kos. Da pa aplikacija pri izdelavi delovnega naloga ve, katere artikle potrebujemo, pa jih vpišemo na tem mestu.
    Kot je že v navadi nam klik na gumb “Dodaj recepturo k artiklu„ odpre novo pojavno okno.

    Vpis recepture artikla

    Najprej vpišemo ime recepture, ki jo želimo vnesti. Za isti izdelek lahko včasih uporabimo različne izdelke - recimo zamenjamo proizvajalca enega izmed delov in tako se zamenja tudi receptura - zato imamo možnost, da k enemu artiklu dodamo več receptur, v kolikor jih smiselno poimenujemo pa jih med seboj lahko tudi na prvi pogled ločimo. Vedno pa je le ena privzeta receptura, kar pomeni, da jo aplikacija upošteva na listinah delovnega in proizvodnega naloga. 
    Privzeto recepturo označimo s kljukico ob polju “Privzeta receptura„.

    Ko vpišemo ime moramo formo shraniti in s tem smo si omogočili dodajanje artiklov, ki sestavljajo artikel, ki ga urejamo. Ob shranitvi se nam pojavi vrstica, kjer najprej izberemo tip. Ne smemo namreč pozabiti, da je v izdelavo artikla lahko vključena tudi storitev, ki jo lahko primerno ovrednotimo. S tem dobimo tudi dejansko ceno našega sestavljenega artikla. Ko izberemo tip, lahko na polju ID z dvoklikom odpremo izbirnik artiklov oziroma storitev, kjer s pomočjo filtriranja izberemo ustreznega. Na koncu pa vpišemo še količino enot izdelka, ki so potrebne, da lahko naš končni izdelek sestavimo. Novo vrstico za nov izdelek naredimo tako, da na enem od polj s kurzorsko tipko kliknemo navzdol. Ko smo z vnesenimi artikli in storitvami končali recepturo shranimo in okno zapremo. Tako pripravljeno recepturo lahko vedno popravimo - s klikom na ikono svinčnika poleg imena se nam odpre ista forma, ki jo preprosto spremenimo. S križcem, ki se nahaja poleg imena recepture pa jo lahko tudi izbrišemo.

    Recepturo lahko dodamo tudi preko delovnega naloga

    Dodatni ukazi in kvalifikatorji

    Dodatni ukazi in kvalifikatorji, ki jih najdemo na desni strani vnosne forme artikla, so res malce umaknjeni a za delovanje trgovine neobhodno potrebni. Začnimo pri dodatnih ukazih.

    Dodatni ukazi

    Nekateri izmed ukazov nam olajšajo delo z aplikacijo, drugi nam ponudijo pomembne informacije, tretji pa izvedejo tako ali drugačno nalogo, odvisno pač na kateri izmed form si. Pa si poglejmo dodatne ukaze pri artiklih.

    Dodaj nov artikel in mu kopiraj podatke s trenutnega artikla - če kliknemo na ta gumb se zgodi ravno to kar nam gumb sporoča. Nov artikel je enak staremu, le da mu aplikacija sama določi nov ID artikla, ki seveda ne sme biti enako staremu. Tega preprosto prepišemo z želenim in shranimo. To nam pride ša kako prav, ko imamo enake artikle, ki se razlikujejo le po malenkostih, kot so barva, dimenzije...

    Pokaži dogodke artikla - vsak artikel ima v aplikaciji neko zgodovino, ki se nikoli ne izgubi. Ob izberi tega gumba se nam odpre okno, kjer na začetku lahko vidimo v katerih skladiščih se artikel nahaja, če je seveda na zalogi. Vidimo tudi kolikšna je njegova količinska in neto zaloga, ter stroške zaloge.

    Vsako posamezno skladišče lahko izberemo s klikom in tako pridemo do podrobnosti vseh dogodkov, ki so se na tem artiklu zgodili. Kot dogodke seveda mislimo vse listine, ki so vezane na ta artikel, in količina artikla, ki je bila s to listino bodisi prevzeta ali pa prodana oziroma oddana.
    Vsako od listin lahko tudi pregledamo - klik nanjo nam jo odpre v novem oknu.

    * kot skladišče na tem mestu velja skladišče, ki je lahko virtualno ali pa čisto pravo fizično skladišče, kamor smo ob prevzemu artikel knjižili.

    Dobavitelji artikla - dobaviteljev istega artikla je lahko seveda več, vsak pa nam lahko nudi drugačne pogoje odkupa. Dobavitelja z najboljšimi pogoji izberemo kot "primarnega", na to mesto pa dodamo vse ostale s ključnimi informacijami, ki jih potrebujemo ob naročanju - šifro dobavitelja, nabavno ceno, popust, ki nam ga dobavitelj nudi in dobavni rok.

    Kreiraj nov LOT artikel – ta ukazni gumb se pojavi samo na artiklih, ki so označeni s kvalifikatorjem »Nosilni LOT artikel«. S klikom  nanj kreiramo artikel, ki je identičen nosilnemu LOT artiklu – edina razlika je, da se v id artikla doda številka. Vsa polja seveda lahko poljubno spremenimo – razen polja Nosilni artikel, kjer ostane povezava na artikel iz katerega smo ta lot artikel kreirali. Ob kreiranju se na novem artiklu avtomatično označi kvalifikator »LOT artikel«. Lot artikle se kreira tudi na samih nabavnih listinah (račun in prevzemnica).  Glej LOT artikle.

    Predelaj v raztresen artikel – V kolikor se artikel ne prodaja oziroma porablja tako, da bi potreboval svoje serijsko številko, ga označimo kot »Raztresen artikel«. Na tem mestu lahko govorimo o artiklih, ki se v proizvodnji porabljajo po skoraj zanemarljivih vrednostih pa tudi o tistih, za katere je sledenje po serijskih številkah brezpredmetno. Ta ukaz avtomatično označi kvalifikator "Raztreseni artikel".
    Pozor – artikla, ki smo ga označili kot raztresenega no moremo več »odznačiti«. 

    Tiskaj nalepke (A4) – ukaz nam odpre pojavno okno, kjer je na voljo nekaj različnih predlog glede na najpogostejše oznake nalepk. Na nalepke se natisne šifra, ime artikla in cena artikla. Ti izpisi se lahko nastavljajo glede na naše potrebe.

    Vpiši število praznih nalepk - v kolikor imam na poli nalepk že nekaj natisnjenih ali porabljenih nalepk, lahko njihovo število vpišemo v to polje. Aplikacija bo poskrbela, da se bo izpis začel šele na prvi prosti nalepki.
    Vpiši število nalepk – vpišemo število želenih natisov nalepk z informacijami artikla, na katerem se nahajamo.
    Predloga za tiskanje – glede na prostor, ki je omogočen za tiskanje imamo različne postavitve izpisanih polj. Nekatera, zelo strnjena, pašejo tudi na več različnih nalepk.
    Vrsta nalepk – na voljo imamo nekaj različnih formatov nalepk, ki se lahko glede na potrebe tudi dopolnijo.
    Potrditev »Natisni nalepke« nam v novem oknu odpre predlogo za tiskanje z vsemi nastavljenimi parametri. Preden natisnemo izpis na polo nalepk se moramo prepričati, da nastavitev tiskanja »Prilagodi strani« NI nastavljena.

    Vključi prisilni FIFO / Izključi prisilni FIFO - nam označi ali odznači  lastnost Forced FIFO. 

    • V kolikor je ta lastnost označena se ta artikel ravna izključno po FIFO metodi
      Primer: v kolikor imamo na zalogi dva LOT-a tega artikla in je novejši že na pravem proizvodnem skladišču bo aplikacija ne glede na to izbrala starejšega, ki je na zalogi drugje - kje pa je odvisno tudi od nastavitve "Deli med skladišči"
    • V kolikor ta lastnost NI označena se ta artikel ne ravna po FIFO metodi
      Primer: v kolikor imamo na zalogi dva LOT-a tega artikla in je novejši že na pravem proizvodnem skladišču bo aplikacija izbrala ta artikel, ki je bližje, ne glede na njegovo "starost"
    ZELO POMEMBNO - v kolikor je splošna nastavitev aplikacije "Forced FIFO" označena - se ta lastnost ne upoštev

     Vključi deljenje med POSi / Izključi deljenje med POSi -  nam označi ali odznači  lastnost Deli med skladišči.

    • Lastnost označena - V kolikor je lastnost označena aplikacija dovoljuje, da se zaloga pregleduje in koristi iz drugih proizvodnih skladišč

      Primer: v kolikor imamo lot artikel na treh skladiščih (proizvodno skladišče pa je Proizvodnja 1)
        - Skladišče 1
        - Proizvodnja 1
        - Proizvodnja 2
      • 1. z označeno lastnostjo "Forced FIFO" ali splošno nastavitvijo "Forced FIFO"
        Aplikacija naprej vzame zalogo iz Proizvodnja 1, nato iz Skladišča 1 in nato tudi iz Proizvodnja 2, če je potrebno.
      • 2. V kolikor imamo označeno splošno nastavitev "Deljenje artiklov med proizvodnimi skladišči pred zdravo zalogo" in Forced FIFO
        Aplikacija naprej vzame zalogo iz Proizvodnja 1, nato iz Proizvodnja 2 in nato tudi iz Skladišča 1, če je potrebno.
    • Lastnost ni označena - V kolikor lastnost JE in NI označena aplikacija izrecno ne dovoljuje uporabe drugih proizvodnih skladišč za porabo zaloge
      Primer: v kolikor imamo lot artikel na treh skladiščih (proizvodno skladišče pa je Proizvodnja 1)
        - Skladišče 1
        - Proizvodnja 1
        - Proizvodnja 2
      • 1. z označeno lastnostjo "Forced FIFO" ali splošno nastavitvijo "Forced FIFO"
        Aplikacija naprej vzame zalogo iz Proizvodnja 1, nato iz Skladišča 1
      • 2. V kolikor imamo označeno splošno nastavitev "Deljenje artiklov med proizvodnimi skladišči pred zdravo zalogo" in Forced FIFO
        Aplikacija naprej vzame zalogo iz Proizvodnja 1, nato iz Skladišča 1

    Pozor - V kolikor lastnosti NI - se upošteva splošna nastavitev "Deljenje artiklov med proizvodnimi skladišči" 


    Tiskaj nalepko na POS - odpre se pojavno okno, kjer lahko določimo število ter tip nalepk, ter izberemo na katerem POS tiskalniku naj se natisnejo. Tipi nalepk in informacije, ki se natisnejo na njih so lahko različne, zato se ta del vedno pripravi po vaših željah.

    Kvalifikatorji

    Kvalifikatorji nam omogočajo, da aplikaciji povemo, kaj želimo, da se z njim lahko dela, kje naj se prikazuje, ali se sme prodajati oziroma kupovati, izvažati na druge portale...

    • Raztreseni artikel - če je ta kvalifikator označen, artikel nima ešo številke (celoštevilčne kosovne zaloge). Velikokrat tako označimo potrošni material - recimo lepilni trak. Kvalifikator je nekoliko poseben, saj ga ne moremo označiti s klikom nanj, tako kot vse ostale, pač pa artikel spremenimo v raztresenega s pomočjo ukaznega gumba "Predelaj v raztresen artikel"
    • Zastarel - če je ta kvalifikator označen pomeni, da je artikel zastarel, kar pomeni, da ga ne moremo več dobaviti.
    • Uporabi opis na listinah - če je ta kvalifikator označen pomeni,  da se bo opis iz artikla prenesel tudi na listino, če bomo tako zahtevali na katerikoli od listin.
    • Blokirano za prodajo - če je ta kvalifikator označen pomeni, da artikla zaradi nekega razloga ne smemo prodajati.
    • Blokirano za nabavo - če je ta kvalifikator označen pomeni, da artikla zaradi nekega razloga ne smemo naročiti.
    • Akcija - če je ta kvalifikator označen pomeni, da je artikel v akcijski ponudbi - kot tak se prikazuje tudi na strani, če je za prikaz na strani tudi označen.
    • Novost - če je ta kvalifikator označen pomeni, da je artikel novost v naši ponudbi - kot tak se prikazuje tudi na strani, če je za prikaz na strani tudi označen.
    • Prikaži na spletu - če je ta kvalifikator označen pomeni, da se artikel prikazuje tudi v spletni trgovini.
    • Slika je simbolična - če je ta kvalifikator označen pomeni, da se na spletni strani poleg slik izpiše besedilo, da je slika simbolična.
    • Izvoz na Bolho - Aplikacija je že pripravljena tako, da se lahko artikli, po vnaprejšnjem dogovoru s partnerjem na drugi strani, poljubno uvažajo v druge trgovine. Če je ta kvalifikator označen pomeni, v tem polju se bo avtomatično izvozil na portal www.bolha.si.
    • Prikaži v VPC trgovini - Naša aplikacija podpira ne samo navadno spletno trgovino, pač pa tudi veleprodajno trgovino, ki ima lahko popolnoma drugačne tako cene kot tudi same artikle. Z označenim kvalifikatorjem se ta artikel pojavi v VPC trgovini s ceno, ki je vpisana pod VPC ceno.
    • Komplet - s tem kvalifikatorjem se avtomatično označijo vsi samostojni kompleti, ki so narejeni v aplikaciji. Glej tudi Kompleti artiklov.
    • AutoBlokada - če je ta kvalifikator označen pomeni, da se pri artiklih, ki so bili uvoženi preko xml datoteke iz drugih/zunanjih baz/trgovin, pri vsaki spremembi, ki pride od zunaj, artikel avtomatično blokira za prodajo oziroma za prikaz na spletu.
    • Uvoz iz XML - če je ta kvalifikator označen pomeni, da je bil artikel preko xml datoteke uvožen v našo aplikacijo iz zunanje/druge baze oziroma trgovine.
    • Ceneje.si - Aplikacija je že pripravljena tako, da se lahko artikli, po vnaprejšnjem dogovoru s partnerjem na drugi strani, poljubno uvažajo v druge trgovine. Če je artikel označen, se bo avtomatično izvozil na portal www.ceneje.si.
    • Razprodaja - če je ta kvalifikator označen pomeni, da je artikel namenjen razprodaji in se kot tak prikazuje tudi na spletni strani, če je za prikaz na strani tudi označen.
    • Ne knjiži brez serijske št. - V določenih primerih, artiklov ne smemo prodati brez določenih serijskih številk, in na tem mestu z oznaačbo preprečimo prodajo artiklov, ne da bi imeli vpisane serijske številke.
    • Kreiraj serijske št.- Aplikacija nam ob knjiženju tudi sama določi serijsko številko artikla, če imamo ta kvalifikator označen.
    • Kreiraj uporabniške serijske št.- Aplikacija nam ob knjiženju listine, ki vsebuje ta artikel doda serijsko številko vezano na partnerja za katerega je bila listina izbrana.  Glej tudi kako kreirati uporabniške serijske številke.
    • Osebni prevzem - s tem kvalifikatorjem določimo, da tega artikla ni mogoče pošiljati preko pošte oziroma dostavnih služb. V kolikor želi obiskovalec kupiti ta izdelek, mu košarica dovoli izbrati le osebni prevzem.
    • Geoartikel uporablja cene nosilnega artikla - Pri večjezičnosti lahko s tem kvalifikatorju na vsakem posameznem geolociranem artiklu označimo, če želimo, da se pri njem upoštevajo enake cene in popusti, kot pri nosilnem artiklu.
    • Sitemap - artikli, ki imajo na tem mestu kvalifikator označeni, se vpišejo na strežnik v datoteko Sitemap.xml.
    • Druga cena – kvalifikator je povezan z lastnostjo na artiklu »Uporabi cene od«, s katero lahko na ta artikel povežemo nek drug artikel. S to lastnostjo rečemo aplikaciji, da naj se na tem artiklu, kjer smo vključili to lastnost, upoštevajo cene artikla, ki smo ga s to lastnostjo izbrali. Ta kvalifikator pa se nato avtomatično označi na artiklu s to lastnostjo.
    • Nosilni LOT artikel – s tem kvalifikatorjem označimo vse osnovne/nosilne LOT artikle, na katere se navadno veže množica drugih LOT artiklov. Ko označimo artikel s tem kvalifikatorjem se na tem artiklu prikaže dodatni ukazni gumb »Kreiraj nov LOT artikel«, ki je en izmed načina kreiranja LOT artiklov tega nosilnega artikla.  Glej LOT artikle.
    • LOT artikel – s tem je označen vsak lot/serijski artikel – označi pa se avtomatično ob kreiranju. Tak artikel se vedno veže na enega izmed nosilnih artiklov zato ga tudi kreiramo na drugačen način kot navadne artikle.  Artikel označen s tem kvalifikatorjem ima v formi dodatno polje, kjer je prikazan nosilni LOT artikel tega artikla. Polje se nahaja nad poljem »Id artikla«.  Glej LOT artikle.

    Pri večjezičnosti oziroma pri vklopljenih geolokacijah morajo biti kvalifikatorji označeni za vsakega od geolociranih artiklov posebej sej gre lahko za artikel z drugačnimi lastnostmi, ki so prilagojene določeni državi v katero artikel prodajamo. Tipičen primer so recimo vtičnice ali napetosti.

     

    Vaša cena: 0,00 €

    Države

    Nastavitve => Splošni šifranti => Države

    Šifrant držav se le redko spreminja, saj države, kjub burnim svetovnim dogodkom, ne nastajajo vsak dan. Če pa že, za dopolnitev šifranta poskrbi administrator aplikacije.

    Vseeno pa je nekaj delovanja aplikacije vezano tudi na države, zato si pobližje oglejmo čemu so namenja polja in kvalifikatorji držav.

    Ime države – slovensko ime države.

    Kratica države – iso kratica države.

    Valuta – izbrana uradna valuta države.

    Omrežna št. - omrežna klicna številka je zgolj informativne narave.

    Sortiranje v izbirniku - v to polje vpišemo številko za sortiranje v izbirniku držav, ki jih ima na voljo naš kupec v spletni trgovini. Višja kot je številka - višje na seznamu bo država.

    Kvalifikatorji

    Ti pa poskrbijo kar za nekaj pomembnih funkcionalnosti v aplikaciji.

    Članica Evropske unije – v kolikor je država označena kot članica EU bo ob izbiri države na poslovnem stiku avtomatično označil kvalifikator »EU«. V kolikor država ni označena s tem kvalifikatorjem (in hkrati ne pripada državi v katerem ima naše podjetje sedež), vse poslovne stike te države označi s kvalifikatorjem »Tujina«.

    Ta kvalifikator pa se veže tudi na določena računovodska poročila, za katere je pomembno, ali se država nahaja na območju EU ali ne.

    Članica Commonwealth – kvalifikator je zgolj informativne narave.

    Mednarodna kratica pred pošto – kvalifikator, ki nam sporoča, da imajo v državi navado pred poštno številko dodati iso oznako kode, je zgoj informativne narave.

    Dovoli več imen pošt za isto poštno številko – v Sloveniji ima vsaka pošta svojo številko zato smo, da bi preprečili napake, onemogočili, da se lahko poštna številka ponavlja. Vendar pa ni povsod tako. Veliko držav ima namreč enako poštno številko za več krajev skupaj – z oznako tega kvalifikatorja aplikaciji povemo, da se poštna številka za to državo sme ponoviti.

    Decimalno ločilo je pika – navadno vpisujemo zneske tako, da se zapiše število s piko za tisočicami in z vejico pred decimalkami. 
    Primer: € 1.100,50
    Pozor - aplikacija ne glede na vse nastavitve zapis 1.51 vedno smatra kot 1,50 – zamenjava se naredi po tretji decimalki.

    V kolikor smo vajeni uporabljati piko (.) namesto vejice, pa si lahko na državi, kjer ima sedež naše podjetje, nastavimo tudi to. Ko označimo ta kvalifikator, nam bo aplikacija zapis € 1.10 lepo spremenila v € 1,10.

    Pošiljanje omogočeno - v kolikor imamo spletno trgovino in želimo pošiljati tudi v izbrano državo, označimo ta kvalifikator. Tako se bo ta država prikazala v izbriniku držav, ki jih aplikacija ponudi stranki v spletni trgovini ob oddaji naročila.

    Podružnica - * intrastat poročilo

    Lastnosti 

    Način dostave - na vsaki državi lahko določimo, katere vrste dostave lahko za to državo kupci v spletni trgovini izberejo. Lastnosti lahko dodamo več, vrednosti pa izberemo iz spiska "Načini dostave".

    Način plačila - na vsaki državi lahko določimo, katere vrste plačila lahko za to državo kupci v spletni trgovini izberejo. Lastnosti lahko dodamo več, vrednosti pa izberemo iz spiska "Načini plačila" .

    Vaša cena: 0,00 €

    Jeziki

    Nastavitve => Splošni šifranti => Jeziki

    V aplikaciji so že v osnovi dodani vsi jeziki - preostane nam samo to, da jih ustrezno označimo.

    Polja v šifranti jezikov

    ISO oznaka jezika - je mednarodna kratica za izbran jezik.

    Angleško ime jezika - angleški naziv za izbran jezik.

    Francosko ime jezika - francoski naziv za izbran jezik.

    Jezik omogočen na spletni strani - ob označbi te opcije nam aplikacija za vse vsebine, ki bi se lahko pojavile na spletni strani, pripravi možnost prevoda. Pri spletnih straneh doda nove zavihke, ob besedah pa ikono za prevode, ki odpira pojavna okna s polji za vse izbrane jezike. Ob izbiri te opcije je takoj možen dostop do vsebine v tem jeziku tudi na spletni strani. 

    Jezik omogočen na DWM straneh - aplikacijo InMaster je mogoče prevesti v različne jezike. Ko je aplikacija prevedena lahko vsak uporabnik posebej določi, v katerem izmed jezikov bo aplikacijo uporabljal - izbira pa lahko med jeziki označenimi s tem kvalifikatorjem.*

    *Aplikacijo je možno prevesti v vse jezike, a je trenutno prevedena le v angleščino.

    Povezava za preusmeritev - v to polje vpišemo naslov, kamor obiskovalca spletne strani usmeri, v kolikor pride iz države, ki uporablja ta jezik (IP) in/ali ima v nastavitvah svojega brskalnika izbran ta jezik kot privzeti. Poleg tega vpisa moramo imeti označen tudi kvalifikator "Preusmeri na vpisano povezavo" in opcijo "Jezik omogočen na spletni strani". Stran, kamor nas ob uporabi tega jezika preusmeri, mora biti napisana s polnim naslovom - http://...

     

    Kvalifikatorji

    • Preusmeri na privzeti jezik - s tem kvalifikatorjem označen jezik, obiskovalce spletne strani iz držav, ki uporabljajo ta jezik (IP) oziroma vse, ki imajo v nastavitvah brskalnika izbran ta jezik, preusmeri na privzeti jezik strani. Označena mora biti tudi opcija "Jezik omogočen na spletni strani". Privzet jezik se nastavi sistemsko - za spremembo se obrnite na administratorja. 
    • Preusmeri na vpisano povezavo - v kolikor imamo izbran ta kvalifikator, obiskovalce spletne strani iz držav, ki uporabljajo ta jezik (IP) oziroma vse, ki imajo v nastavitvah brskalnika izbran ta jezik preusmeri na povezavo, ki smo jo vpisali v polje "Povezava za preusmeritev". Označeno mora biti tudi polje "Jezik omogočen na spletni strani".
    • Omogoči prevajanje vsebin - ta kvalifikator navadno označimo v času urejanja tega jezika, saj nam omogoči dodajanje prevodov, ne prikazuje pa prevedenega na spletu. Ko je vsa vsebina urejena in prevedena, ta kvalifikator izklopimo in označimo polje "Jezik omogočen na spletni strani".

     

     

    Vaša cena: 0,00 €

    Večjezičnost ali geolokacije artiklov

    Aplikacija nam omogoča tudi večjezičnost trgovine, ki ne pomeni, da je potrebno narediti povsem novo trgovino, ampak je potrebno le nekaj nastavitev, ki jih izvede administrator aplikacije. Naša odločitev je le katere države oziroma jezike bomo v naši ponudbi vključili.

    Pojem geolokacije se nekoliko razlikuje od večjezičnosti, ki jo navadno uporabljamo za spletne strani - razlika pa je v tem, da geolokacija ne pomeni vedno samo jezika, saj določene jezike govorijo na več delih sveta, to pa se ne sklada nujo tudi z denarno enoto v teh državah in z lastnostmi, ki jih mora artikel imeti, da se v dotični državi lahko sploh prodaja.

    Za primer vzemimo Združene države Amerike, kjer večinoma govorijo angleško, a imajo za razliko od Anglije, kjer prav tako govorijo angleško drugačno denarno enoto. Če prodajamo električne naprave pa je potrebno priključke in napetosti prilagoditi tržišču in razlike med Anglijo in Ameriko so tudi tu precejšne.

    Različne geolokacije se pojavijo kot zavihki na artiklu takoj pod ukazno vrstico. Na tem mestu je potrebno poudariti, da takoj, ko se odprejo geolokacije, nosilni artikel postane samo nosilni artikel in da je potrebno kreirati in urediti artikle tudi za matično geolokacijo. Nosilni artikel se NIKOLI ne prikazuje v spletni trgovini.

    Za primer vzemimo, da bi želeli imeti slovensko in angleško različico trgovine - v tem primeru bi se poleg osnovnega artikla (z opisom Osnova) pojavila še dva zavihka “Slovenija„ in “International„ oziroma “Anglija„, če bi želeli prodajo usmeriti samo na področje Anglije. Dokler geolocirani artikel ni kreiran se poleg naziva geolokacije pojavi zank svinčnika , ki pomeni, da je potrebno artikel še kreirati. Takoj, ko kliknemo na zavihek nam aplikacija iz osnovnega artikla prenese vsa informacije tudi na geolociran artikel. A to naredi le ob kreaciji. Če kasneje popravljate osnovi artikel ostanejo ostali, že kreirani geolocirani artikli, nespremenjeni. Ob vsakem trenutku lahko geolociran artikel tudi izbrišemo. To naredimo s križcem , ki se pojavi namesto svinčnika na zavihku poleg naziva geolokacije.

    Ko prvič kliknemo na zavihek se skopirajo skoraj vsa izpolnjena polja iz osnovnega artikla, a nekaj se jih le spremeni.

    ID artikla dobi končnico geolokacije (_SL_1, _INT_1...).

    Pozor!
    Pri uvozu slik je potrebno slike za geolociran artikel poimenovati tako, da enojni podčrtaj _ zamenjamo za dvojnega __!

    Vsi kvalifikatorji se postavijo na 0, medtem ko se označi kvalifikator - Blokiran za prodajo.

    To v prvi vrsti prepreči, da bi se artikel takoj, ko ga kreiramo pokazal na spletni strani - saj ga je potrebno prej urediti (prevesti ime, opis, prilagoditi lastnosti, cene...). Ko pa artikel uredimo, nam kvalifikatorji omogočajo, da ga popolnoma neodvisno od ostalih geolokacij, označimo za različne funkcionalnosti.

    Pri tem naj izpostavim samo kvalifikator, ki je pomemben samo v primeru geolokacij in sicer:
    * Uporabljaj cene nosilnega artikla - S tem kvalifikatorjem na vsakem posameznem geolociranem artiklu označimo, če želimo, da se pri njem upoštevajo enake cene in popusti, kot pri nosilnem artiklu. V tem primeru vedno le na osnovnem artiklu spremenimo cene in na spletu se ne glede na vpisane cene pri geolociranem artiklu, prikazujejo cene nosilnega (osnovnega) artikla.

    Če želimo imeti večjezično trgovino je tako potrebno prevesti

    Spletne vsebine
    Splente strani => Strani
    Splente strani => Dinamične vsebine
    Splente strani => Besedila (vezane na spletno stran, nogo, meniji...)

    Artikli
    Trgovina => Artikli
    Vsak izmed artiklov je dobil možnost, da se pojavlja v obeh geolokacijah, ampak se na strani ne vidi, dokler ga ne vklopimo s kvalifikatorjem za prikaz na strani. Ob tem je potrebno artikel prevesti in prilagoditi opis/ceno in lastnosti državi.

    Kategorije
    Trgovina => Kategorije
    Prevesti je potrebno tudi kategorije, ki se prikazujejo na spletni strani.

    Lastnosti
    Trgovina => Kategorije
    Prevesti je potrebno tudi vse lastnosti in njihove vrednosti, ki jih dodamo na posamezen artikel.

    Prevodi košarice
    Splente strani => Strani
    Splente strani => Besedila (vezane na spletno stran, nogo, meniji...)
    Prevesti je potrebno tudi tekste v košarici. Spremene teste se prevedejo na samih straneh košarice med besedili.
    Teksti ob poljih forme pa se prevajajo med ostalimi besedili. (Spletna stran=>Besedila)

    Nove geolokacije odpira administrator oziroma skrbnik aplikacije v podjetju.

    Vaša cena: 0,00 €