Pogledali ste
    Košarica 0
    Dobava: cca. 2 - 10 dni
    : 1.250,00 €
    Garancija: Ni garancije

    Prodajna področja

    637
    Opis
    Nastavitve => Splošni šifranti => Prodajna področja

    Kaj so prodajna področja?

    Prodajna področja so znotraj podjetja dogovorjena področja, po katerih lahko razdelimo poslovne stike in s tem tudi naše komercialiste, ki so zadolženi zanje. Prodajna področja so lahko tesno povezana z geografskimi regijami, ali pa s tem nimajo nič skupnega - vse pa je odvisno od delovanja podjetja. Na področja, ki jih določimo nato vežemo naše poslovne stike in s tem dobimo nov parameter za analitiko prodaje.

    Ko se odločimo na katera prodajna področja bomo razdelili naše delovanje jih dodamo.

    Kako dodamo novo prodajno področje?

    Nastavitve => Splošni šifranti => Prodajna področja

    Z gumbom za dodajanje novega podatka se nam odpre prazen obrazec.

    Naziv področja - vpišemo naziv področja za katerega smo se dogovorili.

    Država - iz izbirnika izberemo državo, kjer se področje nahaja. 

     

    0,00 €
    Cena brez DDV:a
    Vaša cena:
    0,00 €
    Kompleti

    Povezana navodila in postopki

    Poslovni stiki

    Partnerji => Poslovni stiki

    Poslovni stiki so navadno podjetja s katerimi smo v poslovnem odnosu. V kolikor pa poslujemo s fizičnimi osebami, pa tudi te postanejo naši poslovni stiki, saj so na njih vezane finančne listine.

    Po kliku na meni »POSLOVNI STIKI« v pokončnem meniju na levi strani se prikaže seznam poslovnih stikov. Vsak uporabnik vidi »svoje« poslovne stike s katerimi posluje, ne glede na to, koliko je uporabnikov aplikacije. V primeru administracijskih pravic pa lahko vidimo vse vpisane poslovne stike.

    Poslovni stik izberemo s klikom nanj, če jih v seznamu preveč pa ga poiščemo tako, da v polje nad stolpcem vpišemo podatke, ki jih poznamo. (v ime / naziv bi vpisali del imena, ki ga iščete)

    Dodajanje poslovnega stika

    Če poslovni stik še ni zaveden v sistem ga dodamo tako, da obrazec izpolnimo s podatki, ki zagotovijo pravilno nadaljnje poslovanje / komunikacijo s tem poslovnim stikom.

    Za hiter vnos poslovnega stika je aplikacija povezana s poslovnim registrom davčne uprave, kar omogoča samodejno predizpolnitev polj.

    Način 1 – zelo natančen in hiter:

    v polje davčna številka vpišemo davčno številko in kliknemo lupo na koncu polja. Polja se popolnijo s podatki, ki so javno dostopni v davčnem registru RS. V kolikor nismo vpisali vseh številk se ob kliku na lupo odpre okno, kjer lahko izberemo ustrezen poslovni stik.

    Način 2 – enostaven:

    v polje ime vpišemo čimvečji del ali celotno ime poslovnega stika in kliknemo lupo na koncu polja. Polja se popolnijo s podatki, ki so javno dostopni v davčnem registru RS. Če je možnih rezultatov več, se bodo ti prikazali v oknu, kjer boste lahko izbrali ustreznega.

    POZOR:

    Šifra poslovnega stika je vedno njegova davčna številka brez označbe SI. Na tak način se enostavno prepreči podvojevanje poslovnih stikov.

    Seveda pa enakega sistema ne moremo uporabljati, če gre na drugi strani za poslovni stik, ki je fizična oseba. V tem primeru je potrebno polja izpolniti ročno, šifre pa so stvar dogovora znotraj podjetja.

    Urejanje poslovnega stika

    Šifra – identifikacijske šifre poslovnih stikov so vedno odvisne od same politike podjetja. Včasih je ta šifra za nas pomembna in nam že sama po sebi marsikaj pove o poslovnem stiku, lahko pa gre zgolj za zaporedno številko vnosa poslovnega stika – odločitev za to pa je popolnoma naši strani. Šifro vpišemo sami, ali pa nam jo določi aplikacija. Znotraj aplikacije je možno tudi že v naprej pripraviti številsko serijo po kateri označujemo nove poslovne stike.

    Davčna številka – lahko jo vpišemo in enostavno nadaljujemo z vpisovanjem drugih polj, lahko pa jo vpišemo in kliknemo Išči PS po davčni številki lupo ob koncu polja. Polja se izpolnijo s podatki, ki so javno dostopni v davčnem registru RS. V kolikor nismo vpisali vseh številk se ob kliku na lupo odpre okno, kjer lahko izberemo ustrezen poslovni stik. Poleg slovenske baze podatkov imamo na voljo tudi bazo Preveri davčno številko v sistemu VIES VIES, ki bodisi samo preveri legitimnost davčne številke pravnega subjekta EU ali pa omogoči (podobno kot slovenska verzija) vpis nekaterih podatkov direktno v aplikacijo. Kateri in koliko podatkov se prikaže pa je odvisno od posamezne države EU.
    V kolikor je davčna številka najdena v iskalniku VIES nas bo aplikacija opozorila, da moramo poslovni stik označiti s kvalifikatorjem »Davčni zavezanec«. Pri iskanju po domačem davčnem registru pa nas bo aplikacija opozorila le, če je poslovni stik res davčni zavezanec.

    Kopiraj davčno št. v polje šifra Poleg polja se nahaja še ikona, ki kopira davčno številko v šifro.

    Ime – sem vpišemo kratki naziv podjetja ali pa ime in priimek fizične osebe, v kolikor so le te naši končni kupci.

    Dolgo ime – to je namenjeno dolgim nazivom pravnih subjektov.

    Poslovna enota od – v primeru, da je poslovni stik poslovna enota drugega poslovnega stika, vpišemo oba poslovna stika, potem pa ju s tem poljem povežemo. *

    Naslov – na to mesto vpišemo naslov poslovnega stika.

    Pošta – poleg polja je gumb za izbiro pošte in poštne številke, kjer ima sedež poslovni stik. S klikom na ta gumb se nam odpre izbirnik pošt in poštnih številk, kjer želeno izberemo s klikom nanjo, če pa jih je v seznamu preveč pa jo poiščemo tako, da v polje nad stolpcem vpišemo podatke, ki jih poznamo. *

    Občina – poleg polja je gumb za izbiro občine, kjer ima sedež poslovni stik. S klikom na ta gumb se nam odpre izbirnik šifranta občin, kjer želeno izberemo s klikom nanjo. V kolikor jih je v seznamu preveč jo poiščemo tako, da v polje nad stolpcem vpišemo podatke, ki jih poznamo. Zadosti je že nekaj črk. *

    Regija – poleg polja je gumb za izbiro regije, kjer ima sedež poslovni stik. S klikom na ta gumb se nam odpre izbirnik šifranta regij, kjer želeno izberemo s klikom nanjo. V kolikor jih je v seznamu preveč jo poiščemo tako, da v polje nad stolpcem vpišemo podatke, ki jih poznamo. Zadosti je že nekaj črk. *

    Prodajno področje – izberemo prodajno območje, kjer je poslovni stik. Prodajna področja so dodeljena v skladu z dogovorom znotraj podjetja.*

    Država – tudi ob tem polju je gumb, ki nam omogoča izbiro držav iz vnaprej pripravljenega šifranta. Izberemo jo s klikom nanjo. V kolikor pa jih je v seznamu preveč jo poiščemo tako, da v polje nad stolpcem vpišemo podatke, ki jih poznamo. Navadno zadostuje že nekaj črk.* Polje je obvezno.
    V kolikor se država, kjer se nahaja sedež našega podjetja razlikuje od države poslovnega stika, ki smo ga na novo vnesli v naš seznam, aplikacija novo vneseni poslovni stik sama označi, če gre za državo znotraj EU (kvalifikator EU) oziroma zunaj EU (kvalifikator Tujina). V kolikor ima poslovni stik sedež v isti državi kot naše podjetje, pa ga aplikacija ne označi z nobenim od kvalifikatorjem za določitev lokacije.
    Kje se poslovni stik nahaja postane pomembno, ko zanj kreiramo listino. Glede na lokacijo znotraj oziroma zunaj EU veljajo za poslovni stik drugačni računovodski standardi, predvsem kar se tiče obračunavanja davka.

    Jezik poslovanja – je navadno jezik v katerem komuniciramo s stranko. Izbirnik nam odpre šifrant, kjer s pomočjo filtriranja pridemo do želenega jezika. Jezik poslovanja se upošteva tudi pri sami izdaji listin – v kolikor imamo narejene prevode v izbrani jezik, nam vedno, ko tiskamo listino za ta poslovni stik, le to natisne v izbranem jeziku. *

    Zemljepisna širina in Zemljepisna širina – sta dve polji namenjeni koordinatam sedeža poslovnega stika. Koordinate pridobimo s pomočjo klika na Poišči koordinate lupo poleg polja. Aplikacija glede na vpisane podatke  (naslov, pošta in  država) prikaže ustrezne koordinate. V kolikor ima aplikacija vključeno uporabo zemljevida, si lahko pozicijo poslovnega stika pogledamo tudi na pojavnem oknu, ki se odpre s klikom na ikono Prikaži na zemljevidu »Prikaži na zemljevidu«.

    Gsm – Nove oblike telefonije so že skoraj popolnoma izpodrinile klasično in na to mesto vpišemo mobilno številko poslovnega stika.
    Pozor – v primeru, da koristimo aplikacijo tudi za razpošiljanje kratkih sporočil (sms), bodo ta sporočila za to podjetje poslana na tu vpisano gsm številko.

    Telefon – da v to polje vpišemo telefonsko številko poslovnega stika, najbrž ni potrebno poudarjati, je pa na mestu pripomba, da je zaradi lažjega iskanja (telefonska številka je tudi način iskanja v spiskih poslovnih stikov), telefonske številke vedno vpisujemo v enaki, v naprej dogovorjeni, obliki.

    Dodatne tel. št. - v podjetju redko kličejo le iz enega telefona – na tem koncu dodamo vse ostale telefonske številke. Številko vpišemo v polje in jo potrdimo z gumbom »Dodaj«. V kolikor uporabljamo tudi telefonsko knjigo se številke lahko dodajajo tudi, ko povežemo neznano telefonsko številko na obstoječi poslovi stik.

    Fax - izumirajoča, a še vedno ne pozabljena oblika pošiljanja informacij, zahteva svojo številko, ki jo vpišemo v to polje.

    Spletna stran – v kolikor ima poslovni stik svojo spletno stran njen naslov vpišemo na to mesto.

    E-naslov – naslov za trenutno najbolj popularno obliko komuniciranja vpišemo na to mesto. Ta elektronski naslov se nam vpiše kot naslov prejemnika pri pošiljanju računov iz aplikacije.
    Pri poslovnem stiku, ki je nosilec aplikacije, pa se ta naslov prikaže pri pošiljanju računov, kot naslov pošiljatelja.
    Pozor – v primeru, da koristimo aplikacijo tudi za razpošiljanje novic, bo novica za to podjetje poslana na tu vpisan elektronski naslov ne pa tudi na dodatne e-naslove.

    Dodatni e-naslovi - na tem koncu dodajamo dodatne e-naslove, ki jih uporablja poslovni stik. Naslov vpišemo v polje in kliknemo na gumb dodaj.

    Matična številka – matična številka poslovnega subjekta je tudi edinstvena številka

    Kontakti – Na tem mestu povežemo kontaktne osebe s poslovnimi stiki. 
    S klikom na ukazni gumb se odpre okno s seznamom vseh kontaktnih oseb. Če je spisek predolg, lahko pravo kontaktno osebo najdemo tako, da v polje »Ime in priimek« vpišemo del imena ali priimka, da se seznam sfiltrira in skrajša. (glej - spiski)
    Izbiro potrdimo s klikom na ime kontaktne osebe.
    Enemu poslovnemu stiku lahko dodamo več kontaktnih oseb. Ti poslovni stiki se hkrati pojavijo na straneh kontaktnih oseb, tako da tudi pri kontaktni osebi lahko vidimo katerim poslovnim stikom je dodana.

    Poleg izpisanega kontakta se tudi ikona za opredelitev odnosa med poslovnim stikom in kontaktom.
    Podrobnosti kontakta – odpre se nam novo okno v katerem opredelimo, kako sta povezana ta kontaktna oseba in poslovni stik. Na tem mestu lahko vpišemo dodatne informacije o delovnem mestu, ki ga ima ta oseba znotraj podjetja na katerega smo jo povezali.

    Poslovne enote – nam odpre izbirnik vseh ostalih poslovnih stikov. Izberemo tiste, ki so poslovne enote od podjetja, kjer se nahajamo. Na tem mestu se izpišejo vsi poslovni stiki, ki imajo v polju »Poslovna enota od« izbran poslovni stik na katerem se nahajamo. Poslovnih enot (poslovalnic)  je seveda lahko več.

    Bančni računi – Odpre se okence kamor vpišete podatke o bančnem računu poslovnega stika. Bančnih računov lahko dodamo tudi več. 
    V primeru, da uporabljamo aplikacijo tudi za knjigovodstvo oziroma računovodstvo, se pri uvozi bančnih izpiskov, le ta avtomatično poveže s podjetjem, ki ima ustrezen bančni račun in tako zapira odprte postavke.

    Zamik plačila (dni) - v to polje vpišemo število dni zamika plačila, ki naj bi ga imel ta poslovi stik. Ta se bo upošteval na listinah - ko bomo skreirali listino za ta poslovni stik se bo datumu listine prištelo število vpisanih dni in datum se bo zapisal v datum zapadlosti.

    * Kaj narediti, če v izbirniku ni iskanega podatka (pošte, regije, prodajnega področja, države...)?
    Vsakega izmed teh podatkov je možno dodati v šifrante, ki so znotraj aplikacije. Da ne pride do zmede navadno to častno delo opravlja skrbnik aplikacije znotraj podjetja, lahko pa, če je dogovor znotraj podjetja tak, to odgovorno delo prevzamete tudi sami. V okencu izbirnika je v zgornjem levem kotu tudi ikona za dodajanje podatkov v šifrant na katerem se v tistem trenutku nahajate, ki nam to omogoča.

    Zadnji dogodki

    Pod zadnjimi dogodki se beležijo zadnji vpisi v aplikacije, ki so bili narejeni v povezavi s tem poslovnim stikov (zadnji račun, zadnja ponudba, zadnje opravilo...)

    Odgovorne osebe za ta poslovni stik – Odgovorna oseba je uporabnik aplikacije, ki največ ve – je prvi kontakt v podjetju za ta poslovni stik. Pri vnosu novih poslovnih stikov je to največkrat kar oseba, ki vnaša poslovni stik.

    Finančni podatki

    Odprto prodaja - znesek vseh knjiženih prodajnih listin, ki še niso bila zaprta z bančnimi izpiski.

    Skupno prodaja - znesek vseh knjiženih prodajnih listin.

    Odprto nabava - znesek vseh knjiženih nabavnih listin, ki še niso bila zaprta z bančnimi izpiski.

    Skupno nabava - znesek vseh knjiženih prodajnih listin.

    Preplačila dobaviteljem - v kolikor smo plačali dobaviteljem brez ustrezne nabavne listine in smo plačilo zavedli na bančnem izpisku kot nabava brez listine ter bančni izpisek sknjižili  - se v tem polju izpiše znesek tega preplačila.

    Preplačila strank - v kolikor so nam stranke plačale brez ustrezne knjižene prodajne listine (recimo po predračunu) in smo plačilo zavedli na bančnem izpisku kot prodaja brez listine ter bančni izpisek sknjižili  - se v tem polju izpiše znesek tega preplačila. 

    Zapiranje preplačil - ta ukaz je namenjen za zapiranje zgoraj omenjenih preplačil. Ko imamo v aplikaciji zabeleženo knjiženo listino, katere znesek smo predhodno zaprli s knjiženim bančnim izpiskom brez listine, lahko te odprte zneske povežemo z ustreznimi listinami. Odpre se nam pojavno okno, kjer s klikom izberemo vrstico ustrezne listine na levi in povežemo z ustreznim zneskom na desni strani okna. V novem oknu se pokažejo podrobnosti listine (prodajne ali nabavne) na eni strani in podrobnosti plačila na drugi - če želimo povezavo potrditi to naredimo z ukaznim gumbom.

    Proračunski uporabniki

    Aplikacija omogoča tudi pošiljanje računov na UJP portal, ki je v Sloveniji edini način dostavljanja računov proračunskim uporabnikom. Kaj potrebujemo?

    • Nosilni poslovni stik - se pravi stik našega podjetja mora biti urejen s potrebnimi informacijami - naziv, naslov, kraj, država, davčna in matična števila, številka bančnega računa...
    • Imeti moramo enega izmed zahtevanih certifikatov *, ki kora biti naložen v aplikacijo (Nastavitve => Nastavitve APP => Certifikati)
    • Aplikacijo je potrebno prijaviti na portal (to na vašo zahtevo naredi skrbnik aplikacije)
    • Potrebno je ustrezno označiti poslovni stik proračunskega uporabnika, ki za oddajo e-računa potrebuje:
      • Naziv
      • Naslov
      • Kraj
      • Država
      • Davčna številka
      • Matična številka
      • TRR račun odprt na BANKA SLOVENIJE
      • Označeni morajo biti vsaj z naslednjimi kvalifikatorji - Kupec, Prejemnik eRačunov, Proračunski uporabnik

    Dodatni ukazi in kvalifikatorji

    Dodatni ukazi

    Knjižene listine – odpre se pojavno okno, ki vsebuje seznam vseh izdanih in prejetih knjiženih listin, ki smo jih dali oziroma prejeli od poslovnega stika na katerem se nahajamo. S kvalifikatorji, ki jih najdemo nad spiski si lahko prikažemo samo prodajne oziroma nabavne listine oziroma tiste, ki še niso bile zaprte s plačilom (bodisi z označbo na spiskih ali pa s pomočjo bančnih izpiskov).

    Neknjižene listine – odpre se pojavno okno, ki vsebuje seznam vseh neknjiženih nabavnih in prodajnih listin (ponudbe, naročila, predračuni, ...), ki smo jih vpisali v aplikacijo za ta poslovni stik.

    Podrobnosti prodaje – Na tem mestu lahko vidimo vse artikle in/ali storitve, ki smo jih prodali poslovnemu stiku, na katerem se nahajamo.
    Na vrhu pojavnega okna, lahko prikaz prodaje omejimo na poslovno leto, samo po artiklih oziroma storitvah, ali pa datumu.
    V prikazanem spisku vidimo šifro, naziv storitve oziroma artikla, količino prodanega artikla/S76/A652/Storitve, povprečno ceno posamezne enote in znesek celotne prodaje.

    Tiskanje poročila odprtih listin – v kolikor obstajajo odprte prodajne listine za ta poslovni stik, jih aplikacija združi v poseben dokument, ki ga lahko natisnemo.

    Kreiraj listino – pojavno okno, ki se nam odpre prikaže vse možne listine, ki jih lahko naredimo. Želeno označimo in kliknemo gumb »Kreiraj listino«. Aplikacija nam bo naredila novo listo z vključenim poslovnim stikom na katerem se nahajamo.

    Odjava komisije – v kolikor nam je poslovni stik izdal svoje produkte na komisijo in smo te tudi prodali, lahko s pomočjo tega ukaza naredimo odjavo – nabavni račun z vsemi artikli, ki smo jih imeli na komisiji, prodali.

    Ustvari prodajni račun – ukaz nam nudi možnost avtomatičnega kreiranja računa za trenutni poslovni stik na podlagi pravilno označenih opravil.
    Več o postopku lahko pogledate na naslovu Obračunavanje opravil

    Izvozi/uvozi veleprodajnih cen – za vsak poslovni stik lahko nastavimo svoje cene. Navadno to uredimo kar na samem artiklu (glej Artikli => podnaslov Veleprodaja).
    Lahko pa na tem mestu tudi izvozimo xlsx datoteko z vsemi vpisanimi veleprodajnimi popusti, jih popravimo in na tem istem pojavnem oknu zopet uvozimo.

    Tiskanje naslova – na mestu, kjer se navadno nahaja okence na »amerikanki« se nam v pdf izpiše naslov poslovnega stika na katerem se nahajamo. Stran natisnemo, zložimo in dodamo v kuverto.

    Izdelaj IOP obrazec – IOP – izpis odprtih postavk se natisne v priročnem dokumentu, ki ga lahko natisnemo ali pa pošljemo stranki direktno iz aplikacije. Obrazec se naredi samo v primeru, ko odprte prodajne listine za ta poslovni stik tudi obstajajo.

    Kreiraj in poveži ePI – s tem ukazom keriramo nov zapis v poslovni imenik. Nanj se avtomatično kopirajo vsi vpisani podatki, hkrati pa se poslovni stik in vpis v poslovni imenik povežeta z lastnostjo.

    Kvalifikatorji poslovnega stika

    Kvalifikatorji so različni glede na formo, ki je pred nami - vsak izmed njih pa ima dve vrednosti: da, če je izbran oziroma ne, če kvalifikator ni izbran. Nekateri kvalifikatorji so informativnega značaja, kar pomeni, da služijo le temu, da podatek označimo in ga po tej oznaki kasneje tudi z poiščemo, drugi kvalifikatorji so pomembni za razvrščanje podatka v druge tabele, tretji pa za samo delovanje določenih delov aplikacije.
    Vsaka aplikacija ima lahko tudi posebne kvalifikatorje, ki so narejene po dogovoru in imajo 

    • Dobavitelj - s tem kvalifikatorjem označimo naše dobavitelje. Poslovni stik s to oznako lahko izberemo v nabavnih listinah.
    • Proizvajalec - s tem kvalifikatorjem označimo proizvajalce. Poslovni stik s to oznako je dodan v izbirnik proizvajalcev (npr.: na modulu artikli).
    • Kupec -  s tem kvalifikatorjem označimo naše kupce. Poslovni stik s to oznako lahko izberemo v prodajnih listinah.
    • Posebni poslovni stik - ta kvalifikator je informativne narave. Z nim pa označimo poslovne stike, ki za za nas "posebni".
    • Tujina - s tem kvalifikatorjem, ki je pomemben za računovodski del aplikacije,  morajo biti označeni vsi poslovni stiki, ki imajo svoj sedež izven EU in/ali nimajo sedeža v isti državi kot naše podjetje. Polje se ob izbiri države izpolni samo.
    • Blokirana stranka - s tem kvalifikatorjem označimo poslovni stik s katerim ne želimo več sodelovati. Poslovni stik bo izginil iz vseh seznamov na prodajnih in nabavnih listinah.
    • EU  - s tem kvalifikatorjem, ki je pomemben za računovodski del aplikacije, morajo biti označeni vsi poslovni stiki, ki imajo svoj sedež znotraj EU. NE pa poslovni stiki, ki imajo sedež v Sloveniji oziroma v državi, kjer se nahaja sedež našega podjetja. Polje se ob izbiri države izpolni samo.
    • Obračun opravil na eno listino - aplikacija omogoča avtomatičen obračun opravil iz katerih se kreira listina. V kolikor imamo označen ta kvalifikator, bo aplikacija pogledala, če že obstaja odprta listina za ta poslovni stik in bo samo dodala vrstice izbranih opravil na obstoječ odprt prodaji račun. V kolikor ta kvalifikator ni označen, bo aplikacija kljub obstoju odprtega računa dodala nov račun samo z izbranimi opravili.
    • Neaktivna stranka - ta kvalifikator je informativne narave. Z njim pa označimo poslovne stike s katerimi smo izgubili stike in že dolgo ne sodelujemo več.
    • Stranka v pridobivanju - kvalifikator je informativne narave. Z njim označujemo stranke, s katerimi v prihodnosti želimo navezati poslovni odnos.
    • Ponudba pri stranki - kvalifikator je informativne narave. Z njim označujemo stranke, ki smo jim že poslali naše ponudbe in od njih čakamo odgovor.
    • Redno posluje z nami - kvalifikator je informativne narave. Z njim označujemo poslovne stike, s katerimi redno poslujemo. 
    • Slab plačnik - kvalifikator je informativne narave. Z njim označujemo poslovne stike, ki nam ne plačuje redno. 
    • Dober plačnik - kvalifikator je informativne narave. Z njim označujemo poslovne stike, ki plačuje vse ob roku. 
    • WEB kupec - aplikacija ima tudi spletno trgovino, zato se nekateri poslovni stiki zapišejo takrat, ko stranka odda naročilo na spletni strani. Ti poslovni stiki se avtomatično označijo s tem kvalifikatorjem.
    • Želi prejemati e-novice - aplikacija ima svoj novičarski sistem - s tem kvalifikatorjem označujemo poslovne stike, ki želijo prejamti naše novice oziroma reklamna obvestila.
    • Fizična oseba - poslovni stik je vsakdo, ki mu izdamo listino. Ta kvalifikator pa je informativne narave in nam pove, da pri tem poslovnem stiku ne gre za podjetje ampak za fizično osebo.
    • Davčni zavezanec - s tem kvalifikatorjem, ki je pomemben za računovodstvo, označimo vse poslovne stike, ki so davčni zavezanci.
    • Prejemnik eRačunov - aplikacijo omogoča tudi izdajo elektronskih računov - ta kvalifikator pa mora biti označen, če je poslovni stik prejemnik e-računov. Kvalifikator nam pomaga tudi pošiljanju eRačunov na več naslovov hkrati. Kvalifikator mora biti označen, če je poslovni stik Proračunski uporabnik.
    • Prejemnik e-mail računov - aplikacijo omogoča tudi pošiljanje pdf računov na mail. Kvalifikator nam pomaga tudi pošiljanju pdf računov na elektronski naslov na več naslovov hkrati.
    • Proračunski uporabnik - s tem kvalifikatorjem morajo biti označeni vsi poslovni stiki, ki jim preko naše aplikacije pošiljamo račune na UJP portal.
    • BizBox - v kolikor s tem poslovnim stikom izmenjujejo eRačune preko sistema BizBox označimo ta kvalifikator.
    • B2B kupec - s tem kvalifikatorjem morajo biti označeni vsi poslovni stiki, ki so naši veleprodajalci - s tem jih dodamo v seznam poslovnih stikov, ki jim lahko izdajamo veleprodajne predračune in račune, ter jim tako omogočamo naše individualne veleprodajne cene.

     

    Vaša cena: 0,00 €