Statusi listine

Nastavitve => Splošni šifranti =>  Statusi listine

Statusi listine se v aplikaciji InMaster uporabljajo zgolj na listinah, ki se kreirajo ob oddaji naročila v spletni trgovini, saj služijo obveščanju strank o statusu naročila.

V šifrant vpišemo želene informacije za kupca. Le ta pa jih vidi v spletni trgovini kot »Status naročila«. Do te strani dostopa preko kopije naročila, ki ga prejme kot potrdilo na svoj elektronski naslov – in sicer z povezavo »Status naročila«.

Ker se iz spletne trgovine kreirajo le dve vrsti listin, se lahko statuse dodajamo le na dve listini:

  • Spletna naročila;
    • za kupce, ki niso prijavljeni v spletno trgovino
  • Veleprodajni predračuni;
    • za vse kupce, ki so se registrirali v naši trgovini in so vanjo ob oddaji naročila tudi prijavljeni
    • za vse b2b partnerje, ki jih sami dodamo v bazo in jim omogočimo dostop do naše b2b trgovine in s tem do določenih popustov, vezanih na stranko.

Kot smo že vajene se nov status doda z ikono za dodajanje podatka.

Pri statusih je potrebno izpolniti le eno polje in to se prikazuje kot »Status naročila«.

Šifra statusa – se napolni avtomatično kot zaporedna številka podatka.

Naziv statusa za listine – v to polje pa vpišemo karkoli želimo sporočiti stranki.