Nastavitve => Splošni šifranti => Statusi listine
Statusi listine se v aplikaciji InMaster uporabljajo zgolj na listinah, ki se kreirajo ob oddaji naročila v spletni trgovini, saj služijo obveščanju strank o statusu naročila in omogočajo omejitve preklica naročila.
V šifrant vpišemo želene informacije za kupca. Le ta pa jih vidi v spletni trgovini kot »Status naročila«. Do te strani dostopa preko kopije naročila, ki ga prejme kot potrdilo na svoj elektronski naslov – in sicer s povezavo »Status naročila«.
Ker se iz spletne trgovine kreirajo le dve vrsti listin, se lahko statuse dodajamo le na dve listini:
Kot smo že vajeni se nov status doda z ikono za dodajanje podatka.
Pri statusih je potrebno izpolniti le eno polje in to se prikazuje kot »Status naročila«.
Šifra statusa – se napolni avtomatično kot zaporedna številka podatka.
Naziv statusa za listine – v to polje pa vpišemo karkoli želimo sporočiti stranki.
Vsako naročilo lahko stranka tudi prekliče. Da pa ne bi prišlo do preklica po tem, ko smo naročilo že poslali, pa s pomočjo kvalifikatorja določimo ob katerem statusu do preklica še lahko pride.
Spletna naročila so skoraj identična vsem našim drugim prodajnim listinam, a jih od njih vseeno loči nekaj malenkosti.
Veleprodajni predračuni se od navadnih predračunov razlikujejo samo po tem, da se na vrsticah pojavljajo b2b cene za izbranega kupca. Te cene se navadno določajo s b2b ceniki oziroma s posebnimi b2b popusti direktno na artiklih.
Aplikacija omogoča tudi b2b trgovino, kamor imajo dostop samo tisti kupci, s katerimi imamo podpisano pogodbo o sodelovanju. Na podlagi tega dobijo posebne dostopne pravice do trgovine, kjer vidimo posebne, njim prilagojene cene. Naročila oddana preko take trgovine prihajajo v aplikacijo med veleprodajne predračune.
B2B trgovina omogoča poslovnim partnerjem, da si v spletni trgovini naredijo predloge, ki jim služijo za lažje naročanje - tudi take predloge se hranijo med b2b predračune - označene pa so s kvalifikatorjem "Predloga".