Pogledali ste
    Košarica 0
    Dobava: cca. 2 - 10 dni
    : 1.250,00 €
    Garancija: Ni garancije

    Statusi listine

    659
    Opis

    Nastavitve => Splošni šifranti =>  Statusi listine

    Statusi listine se v aplikaciji InMaster uporabljajo zgolj na listinah, ki se kreirajo ob oddaji naročila v spletni trgovini, saj služijo obveščanju strank o statusu naročila in omogočajo omejitve preklica naročila.

    V šifrant vpišemo želene informacije za kupca. Le ta pa jih vidi v spletni trgovini kot »Status naročila«. Do te strani dostopa preko kopije naročila, ki ga prejme kot potrdilo na svoj elektronski naslov – in sicer s povezavo »Status naročila«.

    Ker se iz spletne trgovine kreirajo le dve vrsti listin, se lahko statuse dodajamo le na dve listini:

    • Spletna naročila;
      • za kupce, ki niso prijavljeni v spletno trgovino
    • Veleprodajni predračuni;
      • za vse kupce, ki so se registrirali v naši trgovini in so vanjo ob oddaji naročila tudi prijavljeni
      • za vse b2b partnerje, ki jih sami dodamo v bazo in jim omogočimo dostop do naše b2b trgovine in s tem do določenih popustov, vezanih na stranko.

    Kot smo že vajeni se nov status doda z ikono za dodajanje podatka.

    Pri statusih je potrebno izpolniti le eno polje in to se prikazuje kot »Status naročila«.

    Šifra statusa – se napolni avtomatično kot zaporedna številka podatka.

    Naziv statusa za listine – v to polje pa vpišemo karkoli želimo sporočiti stranki.

    Vsako naročilo lahko stranka tudi prekliče. Da pa ne bi prišlo do preklica po tem, ko smo naročilo že poslali, pa s pomočjo kvalifikatorja določimo ob katerem statusu do preklica še lahko pride.

    • Lahko odda - kvalifikator je namenjen uporabnikom b2b trgovine. Oni si naročila lahko tudi shranijo in jih oddajo, če ima status, ki ga ima trenutno njihovo naročilo, označen ta kvalifikator.
    • Lahko briše - kvalifikator je namenjen uporabnikom b2b trgovine. Naročila, ki so označena s tem statusom in s tem kvalifikatorjem lahko kupci tudi brišejo.
    • Lahko prekliče - kvalifikator je namenjen vsem vrstam naročila in če je označen pomeni, da lahko vsak kupec svoje naročilo izbriše, če ima status, ki ima označen ta kvalifikator.

     

    0,00 €
    Cena brez DDV:a
    Vaša cena:
    0,00 €
    Kompleti

    Povezana navodila in postopki

    Spletna naročila

    Spletna naročila so skoraj identična vsem našim drugim prodajnim listinam, a jih od njih vseeno loči nekaj malenkosti.

    • spletna naročila se navadno kreirajo z oddajo naročila v naši spletni trgovini
      Seveda lahko spletno naročilo kreiramo (kot katero koli drugo listino) na roke, a za to ni nobene prave potrebe. V ta sklop listin prihajajo vsa naročila - tako prijavljenih, kot neprijavljenih kupcev. Med njimi pa ne bomo našli naročil naših b2b kupcev, ki se zaradi specifičnih pogojev poslovanja, cen in količin vedno dodajajo med veleprodajne predračune.

    • spletna naročila imajo specifično polje "Status" in lastnost "Sledenje pošiljki"
      Preko obrazca spletnega naročila tudi komuniciramo z našim kupcem. Kupci ob prejemu potrdila, ki ga po oddaji naročila prejmejo na vpisan elektronski naslov, dobijo tudi povezavo, kjer lahko pogledajo status naročila. Statuse, ki jih določimo v splošnih šifrantih, izberemo na polju "Status" in ta se izpiše na povzetku, ki ga vidi stranka, če klikne na povezavo "status naročila". Poleg tega lahko na desni strani izberemo lastnost "Sledenje pošiljki", ki nam odpre polje, kamor lahko vpišemo dodatno sporočilo za stranko in ga do neke mere tudi oblikujemo. V to polje vpišemo tudi podatke, ki omogočajo strani, da sledi svojemu naročilu.

    • ukazni gumb - razstavi SET za knjiženje
      Podobno kot za komplete lahko v trgovini »sestavimo« artikel, ki vsebuje več drugih, v aplikacijo zavedenih artiklov – in tako naredimo set. Tak set se seveda v spletni trgovini naroči, da pa bi poskrbeli za pravilno razkniževanje zalog, pa moramo set razdeliti na njegove sestavne artikle. To naredimo s tem ukaznim gumbom.

    • spletnih naročil ne moremo knjižiti
      Spletna naročila ne moremo knjižiti, ker se s tem izgubi sled za naročilom - in stranka ne more do informacije o statusu svojega naročilo. Za ta namen imamo tudi posebne kvalifikator "Zaključeno", s katerim lahko listino odmaknemo iz seznama aktivnih naročil.
    Vaša cena: 0,00 €

    Veleprodajni predračuni

    Veleprodajni predračuni se od navadnih predračunov razlikujejo samo po tem, da se na vrsticah pojavljajo b2b cene za izbranega kupca. Te cene se navadno določajo s b2b ceniki oziroma s posebnimi b2b popusti direktno na artiklih.

    Aplikacija omogoča tudi b2b trgovino, kamor imajo dostop samo tisti kupci, s katerimi imamo podpisano pogodbo o sodelovanju. Na podlagi tega dobijo posebne dostopne pravice do trgovine, kjer vidimo posebne, njim prilagojene cene. Naročila oddana preko take trgovine prihajajo v aplikacijo med veleprodajne predračune.

    B2B trgovina omogoča poslovnim partnerjem, da si v spletni trgovini naredijo predloge, ki jim služijo za lažje naročanje - tudi take predloge se hranijo med b2b predračune - označene pa so s kvalifikatorjem "Predloga".

     

    Vaša cena: 0,00 €