Pogledali ste
    Košarica 0
    Dobava: cca. 2 - 10 dni
    : 1.250,00 €
    Garancija: Ni garancije

    Skupine naročnikov

    31
    Opis

    Trženje => Skupine naročnikov

    Zgodi se, da želimo različnim uporabnikom poslati različne novice. Recimo da imamo navadne kupce in pa kupce, ki so naši veleprodajalci – novice o akcijah in cene zanje so seveda popolnoma drugačne.

    Ena od možnosti bi bila, da ob pošiljanju preprosto izberemo kontakte, kamor naj se novica pošlje, a pri resnem poslovanju, kjer je naših kupcev na stotine bi bilo to silno zamudno. In tukaj kot naročene pridejo skupine e-novic.

    Vsakega novega naročnika (glej tudi poglavje Naročniki e-novic), preprosto dodamo v skupino in ko pride čas za pošiljanje e-novičke, nas namesto večurnega klikanja čaka preprosta izbira skupine, kamor naj se novica pošlje. Aplikacija omogoča tudi vse možnosti združevanja skupin, pa tudi ločevanja in preseka, a o tem je več napisanega pri poglavju E-novice.

    Kako naredimo novo skupino e-novic?

    Preprosteje kot je slišati. V aplikaciji izberemo zavihek Trženje, pa nato v levem meniju Skupine naročnikov.

    V spisku nas že pričaka skupina Splošne novičke, ki je osnovna skupina, v kolikor naših naročnikov na e-novičke ne želimo ločevati. Skupina Splošne novičke je nastavljena kot prevzeta skupina, kar pomeni, da se jo doda vsakemu novemu naročniku na e-novičke, ob kreiranju le tega.

    Novo skupino pa naredimo tako, da kliknemo že na znano ikono za dodajanje, ki jo najdemo na vrhu desne strani. Odpre se nam nova forma.

    Naziv skupine naročnikov na e-novice
    V to polje vpišemo ime oziroma naziv skupine, ki nam bo že na prvi pogled povedal za katere naročnike gre.
    Kot primer vzemimo, da želimo imeti skupino naših veleprodajalcev, a imajo nekateri med njimi zaradi večjega prometa, ki ga imamo z njimi obravnavamo drugače kot ostali. Naredimo dve skupini in prvo poimenujemo »Veleprodajalci« in drugo recimo »Super veleprodajalci«. Tako bo vsakič, ko bomo želeli poslati novico že na prvi pogled jasno za katero skupino gre. Skupin je seveda lahko več. Zaradi nejasnosti pa se je dobro izogibati splošnih imen recimo – če vzamemo zgornji primer - »Veleprodajalci 1« in »Veleprodajalci 2«, ker se hitro zgodijo neljube napake.

    Ko izberemo ime pa je potrebno skupino še nastaviti. S kvalifikatorji, ki jih najdemo na desni strani določimo kako bo ta skupina v aplikaciji uporabljena.

    Prikaz na strani naročnika – v kolikor v naši aplikaciji uporabljamo možnost, da se naročniki na elektronske novice lahko prijavijo preko spletne strani, jim lahko omogočimo tudi to, da si sami spremenijo tako svoj e-naslov kot tudi naročniške skupine v katerih želijo biti. Seveda pa ne smejo videti ostalih skupin. Na tem mestu določimo, če naročnik lahko to skupino vidi v svojih nastavitvah.

    Naročnik spreminja nastavitve – s tem kvalifikatorjem pa določimo, če lahko naročniki v svojih nastavitvah tudi spreminjajo možnost, da so vključeni v te novičarsko skupino ali ne.

    Prikaz v izboru za pošiljanje – z označbo tega kvalifikatorja aplikaciji ukažemo, da to skupino prikaže kot eno izmed skupin, ki jih pri pošiljanju e-novic lahko izberemo.

    Skupina samodejno izbrana za pošiljanje – v kolikor želimo, da je skupini uporabnikov, ki jo urejamo, poslana vsaka novica, ki gre iz aplikacije, na tem mestu označimo, da je pri vsaki novici že izbrana za pošiljanje. V kolikor imamo le eno skupino si s tem kvalifikatorjem prihranimo nekaj časa, saj nam pred pošiljanjem novice ni več potrebno izbirati skupine.

    Privzeta skupina – to, da je skupina privzeta pomeni, da se jo doda vsakemu novemu naročniku na e-novičke, ob kreiranju le tega. To je smiselno označiti, če je skupina le ena, ali pa če gre za skupino zelo splošnih novic, ki jih lahko vidi vsakdo.

     

    0,00 €
    Cena brez DDV:a
    Vaša cena:
    0,00 €
    Kompleti

    Povezana navodila in postopki

    Elektronske novice

    Trženje => E-novice

    Pošiljanje preko aplikacije nam omogoča še nekaj drugih uporabnih možnosti. Pa jih poglejmo od blizu.

    Formo za dodajanje elektronske novice v aplikaciji najdemo pod glavnim menijem »Trženje« in podmenijem »E-novice«.

    Odpre se nam stran s spiskov vseh do sedaj poslanih novic, ki jih lahko poiščemo po naslovi ali pa status, ki nam pove ali je bila novica že poslana ali ne.

    Dodaj nov podatekZa dodajanje nove novice na desni strani poiščemo splošno ikono za dodajanje in kliknemo nanjo. S tem si odpremo novo formo za našo novico.

    Izberi predlogo elektronske novice - sama oblika elektronskih sporočil je lahko ravno tako dodelana kot spletna stran ali pa kateri koli dokument. Ima lahko v naprej oblikovano glavo in nogo, ki se grafično sklada s podobo našega podjetja. V kolikor imamo samo eno predlogo aplikacija ne pokaže tega polja, če pa imamo na razpolago več takih oblik, se nam pokaže izbirnik, kjer določimo kako naj poslana novička izgleda.
    Kako do ene ali več v naprej pripravljeni predlog?
    Obliko nam navadno pripravi oblikovalec, skupaj z obliko naše spletne strani. Da pa se ta pokaže tako kot je treba tudi v elektronski novički, pa poskrbi skrbnik aplikacije.

    Naslov - Naslov elektronske novice se ne vidi samo v spiskih, pač pa je to isti naslov, ki se prejemniku sporočila prikaže kot »predmet«, »subject« oziroma naslov sporočila.

    Vsebina - V to polje vpišemo samo čisto besedilo naše novice brez oblikovanja, povezav in slik. Včasih naročnik ne želi prejemati oblikovanih novic in pri sebi nastavi, da želi videti samo besedila. Tako lahko ne glede na vse, še vedno prejme bistvo naše novice.
    Pa še eno pomembno funkcijo imajo te besedilne novice.
    Vsi se srečujemo z veliko količina nezaželene pošte (spam), ki nam vsem po malem greni življenje. Ko pa sami pošljemo tako novico, se lahko zgodi, da tudi naše sporočilo drugi strežniki prepoznajo kot nezaželeno pošto in jo ne spustijo naprej. En od načinov, da strežnik, ki prejme naše sporočilo le tega ne označi kot nezaželeno je, če poleg oblikovane novičke vsebuje še besedilno verzijo.

    Oblikovana vsebina - Z urejevalnikom vsebin se srečujemo skozi vso aplikacijo - in na tem mestu ni čisto nič drugačen kot drugje. Tu lahko pripravljeno novico oblikujemo tako, kot si želimo, zraven priložimo sliko, naredimo povezave do spletnih strani, z barvami ali odebeljenimi črkami poudarimo pomembno....
    Na tem mestu pa je treba omeniti, da preveč oblikovanja za zunanje strežnike lahko avtomatično pomeni vsiljeno pošto, zato bodimo pri oblikovanju zmerni.

    Dodaj prilogo - Poslani novici lahko pritrdimo tudi dokument, ki bo ob elektronskem sporočilu poslan kot priponka. Doda se lahko eno priponko.
    Pri priponkah je potrebno upoštevati njihovo velikost, saj imajo nekateri uporabniki oziroma strežniki nastavljeno največjo možno velikost priponke na precej majhno vrednost. Elektronska sporočila z večjo velikostjo pa takoj zavrnejo. Zato je zmernost priporočljiva tudi na tem mestu.

    Nastavitev pošiljanja

    Naročnike smo vpisali (glej Naročniki e-novic), določili smo jim tudi skupine (glej Skupine e-novic), zato nam na tem mestu preostane le to, da izberemo katerim skupinam to novico pošljemo.

    Določi skupine prejemnikov novice - v tabeli, ker določimo skupine prejemnikov je več stolpcev pa gremo po vrsti.

    Skupina - v tem stolpcu so imena skupin, ki smo jih določili pri skupinah prejemnikov.

    Nastavitve - imamo 3 možnosti:

    Lahko je - če označimo to možnost, aplikaciji povemo, da novice prejme lahko tudi uporabnik, ki je v tej skupini, če ni hkrati tudi v drugi skupini, kjer nastavimo, da te novice ne sme prejeti.

    Mora biti - če označimo to možnost, aplikaciji povemo, da morajo vsi, ki prejmejo to novico nujno biti tudi v tej skupini. Naročniki v tej skupini te novice ne prejmejo le, če so hkrati tudi v drugi skupini, za katero smo določili, da te novice ne sme prejeti.

    Ne sme biti - če označimo to možnost, aplikaciji povemo, da novica ne sme biti poslana niti enemu od naročnikov iz te skupine, ne glede na to, da so hkrati tudi v skupinah, kjer imamo označeno prejemanje z lahko je oziroma z mora biti.

    Na prvi pogled je mogoče malce komplicirano, a če bolje pogledamo gre za preproste množice, preseke in unije, s katerimi smo se vsi srečevali v prvem razredu osnovne šole.

    Število vseh naročnikov - prijava na novice preko spletne strani se izvede v dveh korakih. Najprej se naročnik prijavi na novice in aplikacija ga tudi vpiše med naročnike novic, a prejemanja novic mu še ne omogoči. Na vpisan elektronski naslov naročnik prejme avtomatsko sporočila s povezavo za potrditev naročila. Če res želi prejemati novice iz naše strani s klikom na to povezavo to tudi potrdi in aplikacija ga šele nato res doda med prejemnike (glej Naročniki e-novic). V tem stolpcu tako vidimo število vseh naročnikov, tistih ki so in ki še niso potrdili naročila.

    Število prejemnikov - Tu pa vidimo število tistih naročnikov v skupini, ki so že potrdili prejemanje novic.

    Naslednja tabela nam pove nekoliko več o vseh naročnikih, ki jih imamo v naši aplikaciji in o številu prejemnikov te novice, ko že izberemo skupine prejemnikov.

    Število vseh naročnikov novic - to je število vseh vpisanih naročnikov v aplikaciji, ne glede na to, ali so naročilo na novice potrdili ali ne.

    Število vseh naročnikov, ki želijo prejemati novice - to je število vseh naročnikov v aplikaciji, ki so prejemanje novic potrdili.

    Število vseh naročnikov, ki še niso potrdili naročila na novice - to je število vseh naročnikov v aplikaciji, ki prejemanja novic še niso potrdili.

    Število prejemnikov te novice - ko določimo skupine prejemnikov se tu izpiše število vseh prejemnikov, katerim bo ta novica dejansko tudi poslana.

    Velikost novice - tu je v kB vpisana velikost ene poslane novice.

    Pošlji testno novico

    Ko smo zadovoljni z izgledom naše novice je zelo pomembno, da testno novičko najprej pošljemo sebi. Tako še zadnjič preverimo, če je vse tako kot mora biti. S klikom na ta gumb se nam odpre okence kamor vpišemo svoj elektronski naslov. S klikom na gumb si to novico tudi testno pošljemo. Aplikacija nam bo z opozorilnim oknom sporočila, da je bila novica uspešno poslana.

    Pošlji novico

    S poslano testno novico, ki smo jo prejeli na vpisan elektronski naslov, smo zadovoljni in tako je končno nastopil čas, da novico razpošljemo tudi našim naročnikom - kar naredimo s klikom na gumb »Pošlji novico«.

    Aplikacija nam z opozorilnim oknom sporoči, da je bila novica uspešno poslana.

    Izpolni pa se nam tudi statistika pošiljanja novic.

    Statistika pošiljanja novice

    Poglejmo si pomen stolpcev.

    Datum - izpiše se datum in ura, ko je bila novica poslana novice.

    Trenutno poslano - novice se pošiljajo postopoma - več kot je naročnikov, daljši je čas pošiljanja. V tem polju spremljamo na koliko naslovov je bilo sporočilo poslano.

    Uspešno - v tem stolpcu nam izpiše koliko novic je bilo uspešno dostavljenih na vpisane elektronske naslove.

    Neuspešno - tako kot spremljamo število uspešno poslanih novic, tu spremljamo tudi število novic, ki jih naročniki zaradi takega ali drugačnega vzroka niso prejeli. Vzrokov zakaj je bila novica neuspešno poslana je lahko več. Pri nekaterih ni mogoče storiti ničesar, pri drugih pa je smiselno, da novico ponovno pošljemo, saj je velika verjetnost, da jo bo uporabnik v drugo dobil. V primeru, da je smiselno ponovno pošiljanje novice, se na koncu vrstice poročila pojavi gumb s katerim ponovno pošljemo isto novico, a le na naslove na katere še ni bila poslana.
    Če se z miško pomudimo na tem polju, se v pojavnem okencu izpišejo vzroki, zakaj novice niso bile dostavljene, poleg pa so tudi številke, ki ponazarjajo število elektronskih naslovov, ki so javili navedeno napako. Največkrat je smiselno pošiljanje le, če je napaka neznana oziroma, če uporabnik nima več prostora.

    V čakanju - med samim pošiljanjem lahko preverimo, koliko novic še ni bilo poslanih.

    Velikost - gre za velikost vseh novic, ki so bile uspešno dostavljene v kB.

    Vaša cena: 0,00 €

    Naročniki e-novic

    Trženje => Naročniki e-novic

    Naročniki elektronski novic se v aplikacijo dodajajo na več različnih načinov.

    Prvi način je, da se naročnik na novice prijavi preko obrazca na spletni strani. Potem ko v formo na spletni strani vpiše svoj elektronski naslov se zgodi kar nekaj reči.

    • Na spletni strani se ob oddaji prikaže stran, kjer se zahvaljujemo za njegovo prijavo, hkrati pa ga pozovemo, da dokonča prijavo s potrditvijo, ki jo bo prejel na vpisan naslov. S tem smo preprečili, da bi pošiljali naše novice tudi na elektronske naslove, ki jih vpisujejo različni spletni roboti.
    • V aplikacijo se vpiše elektronski naslov, ki pa se ob pošiljanju novic ne bo upošteval, dokler naročnik novic ne potrdi prijave s klikom na mail, ki mu je bil poslan.
    • Na vpisani naslov je aplikacija poslala potrditveno elektronsko sporočilo, ki vsebuje tudi povezavo za potrditev naročila na novice. Ko naročnik klikne na to povezavo ga preusmeri na našo spletno stran in sicer na eno izmed podstrani, kjer se mu za naročilo zahvalimo in mu sporočimo, da je bilo uspešno.
    • Takoj ko naročnik klikne na povezavo se v aplikaciji pri njegovem elektronskem naslovu doda kvalifikator »Uporabnik potrdil naročilo«, kar pomeni, da ga bo aplikacija ob naslednjem pošiljanju novic vključila med naročnike, če bomo seveda tako želeli.

    Drugi način je, da naročnika dodamo dodamo iz tabele že obstoječih kontaktov oziroma poslovnih stikov. Pri tem nam pomagata dve prvi polji:

    Tabela – ob polju je izbirnik iz katerega izberemo ali gre za kontakt ali poslovni stik

    Element – o tem polju pa je izbirnik, iz katerega izberemo želeni kontakt oziroma želeni poslovni stik.

    Ob izbiri teh polj se ustrezno napolnijo tudi spodnja polja, če so v izbranemu poslovnemu stiku ali kontaktu seveda na voljo. Polja, ki ostanejo prazna pa lahko izpolnimo tudi ročno.

    Tretji način pa je, da naročnika preprosto vpišemo sami. Pa poglejmo polja.

    Elektronski naslov – to je edino polje, ki je nujno potrebno izpolniti – seveda z elektronskim naslovom naročnika, kontakta, poslovnega stika....

    Ime in priimek – ime in priimek naročnika na elektronske novice.

    Naslov – naslov naročnika na elektronske novice.

    Pošta – na tem mestu s pomočjo izbirnika izberemo pošto naročnika na elektronske novice.

    Podjetje – v kolikor gre za poslovni stik oziroma za kontakt, ki je vezan na poslovni stik, na tem mestu vpišemo za katero podjetje (poslovni stik) gre.

    Telefon – telefon naročnika na elektronske novice.

    Skupine e-novic

    Naročnike lahko razvrstimo v različne skupine, glede na to katere oziroma kakšne elektronske novice mu želimo pošiljati. V kolikor imamo dodano privzeto skupino se ob shranitvi zgornjih podatkov ta skupina že sama doda. Več o tem si lahko preberete tudi v poglavju »Skupine e-novic«.

    V kolikor želimo naročnika dodati v več skupin, oziroma ne želimo, da je v privzeti skupini pa na tem mestu bodisi dodamo oziroma izbrišemo skupino. Skupino dodamo z nam že znano ikono za dodajanje. Odpre se novo okno, kjer izberemo želene skupine s klikom. Ko skupino izberemo se vrstica pod jo obarva in nam s tem pove, da je bila že dodana. Tako v miru izberemo vse novice, nato pa okno zapremo s pomočjo križca ali pa preprosto kliknemo izven odprtega okenca.

    Tako, naročnik je vpisan, a je za to, da bodo novice dejansko poslane na želeni naslov potrebno še nekaj nastavitev, ki jih najdemo v podobi kvalifikatorjev na desni strani.

    Uporabnik potrdil naročilo – s kljukico ob tem kvalifikatorju aplikaciji povemo, da temu naročniku lahko pošljemo novico. To polje se ob prijavi in potrditvi preko spletne strani, označi samo.

    Uporabnik prejemnik e-novic – ko označimo ta kvalifikator smo aplikaciji povedali, da naročnik želi prejemati elektronske novice. Aplikacija namreč omogoča, da se naročnik tudi sam odjavi iz prejemanja novic. V elektronskem sporočilu smo vsakemu, ki dobi to sporočilo dolžni posredovati informacije o tem, kako se odjavi od prejemanja naših novic. Ena od možnosti je da preprosto pošlje odjavno zahtevo na naš elektronski naslov in mi nato v aplikaciji odznačimo ta kvalifikator, ali pa da to naredi sam avtomatično preko spletne strani. V vsakem primeru pa naročnik ne dobi naših elektronskih sporočil, če ta kvalifikator ni označen.

    Izključi HTML e-mail – novice se preko naše aplikacije pošiljajo kot lepo oblikovane, z vsemi oblikovanimi fonti, slikami, povezavami... hkrati pa tudi kot preprosti tekstovni zapisi, ki so primerni tudi za telefone malce starejše generacije oziroma odjemalce elektronske pošte, ki ne prikazujejo oblikovanja oziroma tako imenovane html-kode. V primeru, da naročnik želi prejemati samo tekstovne oblike naše novice, označimo ta kvalifikator. Več lahko preberete v poglavju »E-novice«.

     

    Vaša cena: 0,00 €

    Kako poslati e-novico?

    Podatki, ki morajo biti predhodno izpolnjeni, da lahko izpeljemo postopek

    Za pošiljanje novic s pomočjo aplikacije InMaster moramo imeti vnešene elektronske naslove naročnikov, vsaj eno skupino naročnikov z dodanimi elektronskimi naslovi in lepo napisano e-novico.

    Naročniki e-novic

    • imeti moramo vsaj enega ali več elektronskih naslovov, ki smo jih pridobili bodisi z direktnim uvozom naročnikov, bodisi preko poslovnih stikov in kontaktov znotraj aplikacije
    • naročnik e-novice mora biti v vsaj eni skupini naročnikov
    • naročnik e-novice mora imeti označene kvalifikatorje
      • Uporabnik potrdil naročilo
      • Uporabnik prejemnik e-novic

    Skupine naročnikov

    Navadno je v aplikaciji že dodana osnovna skupina naročnikov, a ni odveč napisati, da je potrebno imeti vsaj eno skupino z vsemi željenimi naslovi, da ji novico lahko pošljemo.

    E-novice

    E-novica mora vsebovati

    • naslov - ki je subject maila
    • vsebino - navadno neoblikovano besedilo ki je potrebna, da jo lahko berejo tudi uporabniki, ki ne želijo prejemati oblikovanih vsebin
    • oblikovano vsebino
    • značko za Odjavo, ki omogoča prejemnikom e-novice, da se odjavi od prejemanja naših novic, kar smo mu po zakonu dolžni zagotoviti
      • op. - v kolikor imamo oblikovano predlogo za elektronske novice je lahko ta odjava že vključena v pred-oblikovano nogo sporočila

    Kako torej novico pošljemo?

    1. najprej preverimo, če imamo vse željene podatke
    2. v kolikor smo e-naročnike "črpali" iz poslovnih stikov in kontaktov, ki so vnešeni v aplikacijo je potrebno osvežiti podatke
      • na spisku naročniki e-novic kliknemo na ukazni gumb "Počisti naročnike e-novic", kar nam uskladi morebitne odjave iz preteklosti
      • lahko tudi dopolnimo bazo naročnikov z morebitnimi novimi kontakti in poslovnimi stiki s pomočjo gumba "Prenos poslovnih stikov in kontaktov med naročnike in razporejanje v skupine"
    3. s pomočjo polja na e-novici pošljemo sebi vsaj eno testno novico - zelo pomembno - saj tako vidimo, kako bo novica dejansko izgledala.
    4. na novici izberemo vsaj eno skupino, ki ji bo novca poslana - ob polju "Število prejemnikov te novice" mora biti številka večja od 0 oziroma tako velika kot je pri skupini, ki smo jo izbrali, Število prejemnikov
      • na hitro lahko poleg polja "Število prejemnikov te novice" s pomočjo izbirnika Spisek naročnikov novic preverimo katerim naročnikom bo novica poslana
    5. novico pošljemo z gumbom "Pošlji novico"
    6. Med statistiko pošiljanja novic lahko spremljamo dejanski potek pošiljanja.
      • v koliko se številka v polju "V čakanju" ne zmanjšuje več kot pol ure, z gumbom "Prekini pošiljanje" - prekinemo razpošiljanje novic in jo takoj nato s klikom na gumb "Ponovno razpošlji" - pošljemo. Brez skrbi - poslano bo vedno samo tistim, ki novice še niso prejeli.
      • v kolikor je številka "V čakanju" 0 in je število "Neuspešno" poslanih novic večje od nič, lahko novico razpošljemo še enkrat. To je smiselno ponoviti 2x ali 3x - več kot to pa neuspešno poslane novice zaradi različnih razlogov ne morejo biti dostavljene naročnikom.

     

    Povezana navodila

    Vaša cena: 0,00 €

    Prenos poslovnih stikov in kontaktnih oseb med naročnike novic

    Trženje => Naročniki e-novic

    Ukazi urejanja in prenosi poslovnih stikov in kontaktov med e-naročnike

    Nekateri podatki, ki jih vnesemo v aplikacijo, se lahko kasneje uporabljajo na različne načine. Najbolj vsestranska modula sta zagotovo »poslovni stiki« in »kontaktne osebe«. Te lahko z lahkoto prenesemo tudi med naročnike. In ne samo to. Poslovne stike in kontakte lahko, glede na oznake in lastnosti, ki smo jim jih določili, porazdelimo v smiselne skupine naročnikov, ki jim potem pošiljamo novice primerne za njihovo ciljno skupino.

    Kako začeti? Preprosto. Za začetek si ustvarimo splošno skupino naročnikov, ki bo vsebovala prav vse poslovne stike in kontakte, ki so v naši aplikaciji označeni s kvalifikatorjem 
      Prejema reklame.

    V aplikaciji je vedno pripravljena skupina "Splošne novičke", ki je navadno označena s kvalifikatorjem  
      Privzeta skupina.

    Več o skupinah si preberite v pomoči "Skupine naročnikov".

    Na spisku forme "Naročniki e-novic" med ukaznimi gumbi na desni poiščemo ukaz "Prenos poslovnih stikov in kontaktov med naročnike ter razporejanje v skupine". Klik nanj nam odpre pojavno okno, z možnimi filtri s katerimi pridemo do prave skupine naročnikov.  Za prvič samo izberemo kvalifikatorje "Vsi kontakti" in "Vsi poslovni stiki" - ter kliknemo na gumb "Sinhroniziraj". Tako smo v privzeto skupino novic "preselili" vse kontakte in poslovne stike, v naši aplikaciji, ki imajo označen kvalifikator "Prejema reklame". Če kvalifikator ni označen tega podatka NI med naročniki.

    Tako. Osnovna skupina je pripravljena. Če želimo poslati celi bazi naročnikov enako novico - za pošiljanje izberemo to privzeto skupino - v našem primeru "Splošne novičke". 

    Čiščenje baze naročnikov

    Pa recimo, da smo poslali  novico in nekaj naročnikov je zahtevalo, da jih iz svoje baze "izbrišemo". Če so se odjavili s pomočjo odjavnega lika, ki so ga imeli v elektronski novici, ki smo jo poslali - je aplikacija sama odstranila potrebne kvalifikatorje
     Uporabnik prejemnik e-novic

     Uporabnik potrdil naročilo
    ...in na ta način preprečila, da bi naslednjič, ko bi pošiljali novice ta uporabnik spet dobil naše sporočilo.

    Lahko pa se seveda zgodi, da dobimo besen klic naročnika, da želi, da ga umaknemo iz svoje naročniške liste. To lahko naredimo tako, da ga poiščemo med naročniki in odkljukamo zgoraj omenjena kvalifikatorja, ali pa poslovni stik oziroma kontaktno osebo poiščemo v spiskih in jim odstranimo kvalifikator "Prejema reklame". 

    Toda, kako zdaj vedeti koga smo označili in kje? Preprosto. Da uskladimo vse vpise preprosto kliknemo na ukaz "Počisti naročnike e-novic" na desni strani ob spisku naročnikov in počakamo, da aplikacija opravi svoje. Aplikacija bo preverila kateri naročniki so se sami odjavili iz novic in jim na poslovnem stiku oziroma kontaktni osebi umaknila kljukico pri kvalifikatorju "Prejema reklame". In seveda obratno. Če poslovni stik oziroma kontaktna oseba nima označeno "Prejema reklame", ga bo tudi med naročniki "umaknila" iz prejemnikov. 

    A pozor - naročnika ne bo izbrisala! Mi sicer lahko z ikono za brisanje izbrišemo naročnika, a ga aplikacija ne bo čisto zares izbrisala - le označila ga bo kot "izbrisanega". To je zelo pomembno, saj je vitalnega pomena, da se naročnik, ko se enkrat odjavi iz naše liste z določenim elektronskim naslovom za vedno ostane odjavljen. Če bi ga aplikacija zares izbrisala bi lahko do tega elektronskega naslova prišli na drug način in ne bi vedeli, da se je naročnik že odjavil in s tem bi nehote kršili zakon.

    Kako pa pripravimo različne skupine naročnikov?

    Poslovne sike in kontaktne osebe imamo lahko označene z določenimi kvalifikatorji oziroma s posebnimi lastnostmi. Glede na te kvalifikatorje oziroma lastnosti jih "filtriramo" in tako pripravimo svoje skupine. Recimo, da želimo pripraviti skupino vseh naših dobaviteljev. 

    • Najprej naredimo novo skupino naročnikov - v našem primeru "Dobavitelji".
    • Na spisku forme "Naročniki e-novic" med ukaznimi gumbi na desni izberemo ukaz "Prenos poslovnih stikov in kontaktov med naročnike ter razporejanje v skupine".
    • Ker so "Dobavitelji" le poslovni stiki, ki smo jih označili s kvalifikatorjem "Dobavitelj" - najprej označimo, da ne želimo sinhronizirati kontaktnih oseb - označimo kvalifikator "Ne sinhroniziraj kontaktnih oseb"
    • Pri poslovnih stikih pa označimo kvalifikator "Dobavitelj" in s tem aplikaciji povemo, da želimo, da nam sinhronizira samo tiste poslovne stike, ki imajo označen ta kvalifikator. Podobno je tudi pri izbiranju lastnosti - te pa se seveda razlikujejo glede na potrebe, ki jih imamo pri našem poslovanju - a sistem je isti - namesto kvalifikatorja pač izberemo ustrezno lastnost.
    • S pomočjo izbirnika poiščemo prej narejeno skupino in kliknemo na gumb "Sinhroniziraj" - ter počakamo, da aplikacija opravi svoje.

    Napredek lahko spremljamo na pojavnim oknu sistemskih opravil, a vse skupaj ne bi smelo trajati predolgo - odvisno pa je od količine podatkov.
    Skupino lahko na enak način vsakič tudi "osvežimo". Aplikacija nam bo vedno dodajala nove poslovne stike oziroma kontaktne osebe, ki bodo označeni z zahtevanimi kvalifikatorji oziroma lastnostmi - a pozor - nobenega naročnika  ne bo izbrisala iz skupine. Če želimo, da se skupina vedno generira na novo, potem gremo na želeno skupino - s pomočjo ukaznega gumba na desni izbrišemo vse naročnike iz skupine ter jo s pomočjo sinhronizacijo ponovno napolnimo.

     

    Povezana navodila

    Povezani postopki

    Vaša cena: 0,00 €