Pogledali ste
    Košarica 0
    Dobava: cca. 2 - 10 dni
    : 1.250,00 €
    Garancija: Ni garancije

    Prenos poslovnih stikov in kontaktnih oseb med naročnike novic

    29
    Opis

    Trženje => Naročniki e-novic

    Ukazi urejanja in prenosi poslovnih stikov in kontaktov med e-naročnike

    Nekateri podatki, ki jih vnesemo v aplikacijo, se lahko kasneje uporabljajo na različne načine. Najbolj vsestranska modula sta zagotovo »poslovni stiki« in »kontaktne osebe«. Te lahko z lahkoto prenesemo tudi med naročnike. In ne samo to. Poslovne stike in kontakte lahko, glede na oznake in lastnosti, ki smo jim jih določili, porazdelimo v smiselne skupine naročnikov, ki jim potem pošiljamo novice primerne za njihovo ciljno skupino.

    Kako začeti? Preprosto. Za začetek si ustvarimo splošno skupino naročnikov, ki bo vsebovala prav vse poslovne stike in kontakte, ki so v naši aplikaciji označeni s kvalifikatorjem 
      Prejema reklame.

    V aplikaciji je vedno pripravljena skupina "Splošne novičke", ki je navadno označena s kvalifikatorjem  
      Privzeta skupina.

    Več o skupinah si preberite v pomoči "Skupine naročnikov".

    Na spisku forme "Naročniki e-novic" med ukaznimi gumbi na desni poiščemo ukaz "Prenos poslovnih stikov in kontaktov med naročnike ter razporejanje v skupine". Klik nanj nam odpre pojavno okno, z možnimi filtri s katerimi pridemo do prave skupine naročnikov.  Za prvič samo izberemo kvalifikatorje "Vsi kontakti" in "Vsi poslovni stiki" - ter kliknemo na gumb "Sinhroniziraj". Tako smo v privzeto skupino novic "preselili" vse kontakte in poslovne stike, v naši aplikaciji, ki imajo označen kvalifikator "Prejema reklame". Če kvalifikator ni označen tega podatka NI med naročniki.

    Tako. Osnovna skupina je pripravljena. Če želimo poslati celi bazi naročnikov enako novico - za pošiljanje izberemo to privzeto skupino - v našem primeru "Splošne novičke". 

    Čiščenje baze naročnikov

    Pa recimo, da smo poslali  novico in nekaj naročnikov je zahtevalo, da jih iz svoje baze "izbrišemo". Če so se odjavili s pomočjo odjavnega lika, ki so ga imeli v elektronski novici, ki smo jo poslali - je aplikacija sama odstranila potrebne kvalifikatorje
     Uporabnik prejemnik e-novic

     Uporabnik potrdil naročilo
    ...in na ta način preprečila, da bi naslednjič, ko bi pošiljali novice ta uporabnik spet dobil naše sporočilo.

    Lahko pa se seveda zgodi, da dobimo besen klic naročnika, da želi, da ga umaknemo iz svoje naročniške liste. To lahko naredimo tako, da ga poiščemo med naročniki in odkljukamo zgoraj omenjena kvalifikatorja, ali pa poslovni stik oziroma kontaktno osebo poiščemo v spiskih in jim odstranimo kvalifikator "Prejema reklame". 

    Toda, kako zdaj vedeti koga smo označili in kje? Preprosto. Da uskladimo vse vpise preprosto kliknemo na ukaz "Počisti naročnike e-novic" na desni strani ob spisku naročnikov in počakamo, da aplikacija opravi svoje. Aplikacija bo preverila kateri naročniki so se sami odjavili iz novic in jim na poslovnem stiku oziroma kontaktni osebi umaknila kljukico pri kvalifikatorju "Prejema reklame". In seveda obratno. Če poslovni stik oziroma kontaktna oseba nima označeno "Prejema reklame", ga bo tudi med naročniki "umaknila" iz prejemnikov. 

    A pozor - naročnika ne bo izbrisala! Mi sicer lahko z ikono za brisanje izbrišemo naročnika, a ga aplikacija ne bo čisto zares izbrisala - le označila ga bo kot "izbrisanega". To je zelo pomembno, saj je vitalnega pomena, da se naročnik, ko se enkrat odjavi iz naše liste z določenim elektronskim naslovom za vedno ostane odjavljen. Če bi ga aplikacija zares izbrisala bi lahko do tega elektronskega naslova prišli na drug način in ne bi vedeli, da se je naročnik že odjavil in s tem bi nehote kršili zakon.

    Kako pa pripravimo različne skupine naročnikov?

    Poslovne sike in kontaktne osebe imamo lahko označene z določenimi kvalifikatorji oziroma s posebnimi lastnostmi. Glede na te kvalifikatorje oziroma lastnosti jih "filtriramo" in tako pripravimo svoje skupine. Recimo, da želimo pripraviti skupino vseh naših dobaviteljev. 

    • Najprej naredimo novo skupino naročnikov - v našem primeru "Dobavitelji".
    • Na spisku forme "Naročniki e-novic" med ukaznimi gumbi na desni izberemo ukaz "Prenos poslovnih stikov in kontaktov med naročnike ter razporejanje v skupine".
    • Ker so "Dobavitelji" le poslovni stiki, ki smo jih označili s kvalifikatorjem "Dobavitelj" - najprej označimo, da ne želimo sinhronizirati kontaktnih oseb - označimo kvalifikator "Ne sinhroniziraj kontaktnih oseb"
    • Pri poslovnih stikih pa označimo kvalifikator "Dobavitelj" in s tem aplikaciji povemo, da želimo, da nam sinhronizira samo tiste poslovne stike, ki imajo označen ta kvalifikator. Podobno je tudi pri izbiranju lastnosti - te pa se seveda razlikujejo glede na potrebe, ki jih imamo pri našem poslovanju - a sistem je isti - namesto kvalifikatorja pač izberemo ustrezno lastnost.
    • S pomočjo izbirnika poiščemo prej narejeno skupino in kliknemo na gumb "Sinhroniziraj" - ter počakamo, da aplikacija opravi svoje.

    Napredek lahko spremljamo na pojavnim oknu sistemskih opravil, a vse skupaj ne bi smelo trajati predolgo - odvisno pa je od količine podatkov.
    Skupino lahko na enak način vsakič tudi "osvežimo". Aplikacija nam bo vedno dodajala nove poslovne stike oziroma kontaktne osebe, ki bodo označeni z zahtevanimi kvalifikatorji oziroma lastnostmi - a pozor - nobenega naročnika  ne bo izbrisala iz skupine. Če želimo, da se skupina vedno generira na novo, potem gremo na želeno skupino - s pomočjo ukaznega gumba na desni izbrišemo vse naročnike iz skupine ter jo s pomočjo sinhronizacijo ponovno napolnimo.

     

    Povezana navodila

    Povezani postopki

    0,00 €
    Cena brez DDV:a
    Vaša cena:
    0,00 €
    Kompleti