Trženje => Naročniki e-novic
Nekateri podatki, ki jih vnesemo v aplikacijo, se lahko kasneje uporabljajo na različne načine. Najbolj vsestranska modula sta zagotovo »poslovni stiki« in »kontaktne osebe«. Te lahko z lahkoto prenesemo tudi med naročnike. In ne samo to. Poslovne stike in kontakte lahko, glede na oznake in lastnosti, ki smo jim jih določili, porazdelimo v smiselne skupine naročnikov, ki jim potem pošiljamo novice primerne za njihovo ciljno skupino.
Kako začeti? Preprosto. Za začetek si ustvarimo splošno skupino naročnikov, ki bo vsebovala prav vse poslovne stike in kontakte, ki so v naši aplikaciji označeni s kvalifikatorjem
Prejema reklame.
V aplikaciji je vedno pripravljena skupina "Splošne novičke", ki je navadno označena s kvalifikatorjem
Privzeta skupina.
Več o skupinah si preberite v pomoči "Skupine naročnikov".
Na spisku forme "Naročniki e-novic" med ukaznimi gumbi na desni poiščemo ukaz "Prenos poslovnih stikov in kontaktov med naročnike ter razporejanje v skupine". Klik nanj nam odpre pojavno okno, z možnimi filtri s katerimi pridemo do prave skupine naročnikov. Za prvič samo izberemo kvalifikatorje "Vsi kontakti" in "Vsi poslovni stiki" - ter kliknemo na gumb "Sinhroniziraj". Tako smo v privzeto skupino novic "preselili" vse kontakte in poslovne stike, v naši aplikaciji, ki imajo označen kvalifikator "Prejema reklame". Če kvalifikator ni označen tega podatka NI med naročniki.
Tako. Osnovna skupina je pripravljena. Če želimo poslati celi bazi naročnikov enako novico - za pošiljanje izberemo to privzeto skupino - v našem primeru "Splošne novičke".
Pa recimo, da smo poslali novico in nekaj naročnikov je zahtevalo, da jih iz svoje baze "izbrišemo". Če so se odjavili s pomočjo odjavnega lika, ki so ga imeli v elektronski novici, ki smo jo poslali - je aplikacija sama odstranila potrebne kvalifikatorje
Uporabnik prejemnik e-novic
Uporabnik potrdil naročilo
...in na ta način preprečila, da bi naslednjič, ko bi pošiljali novice ta uporabnik spet dobil naše sporočilo.
Lahko pa se seveda zgodi, da dobimo besen klic naročnika, da želi, da ga umaknemo iz svoje naročniške liste. To lahko naredimo tako, da ga poiščemo med naročniki in odkljukamo zgoraj omenjena kvalifikatorja, ali pa poslovni stik oziroma kontaktno osebo poiščemo v spiskih in jim odstranimo kvalifikator "Prejema reklame".
Toda, kako zdaj vedeti koga smo označili in kje? Preprosto. Da uskladimo vse vpise preprosto kliknemo na ukaz "Počisti naročnike e-novic" na desni strani ob spisku naročnikov in počakamo, da aplikacija opravi svoje. Aplikacija bo preverila kateri naročniki so se sami odjavili iz novic in jim na poslovnem stiku oziroma kontaktni osebi umaknila kljukico pri kvalifikatorju "Prejema reklame". In seveda obratno. Če poslovni stik oziroma kontaktna oseba nima označeno "Prejema reklame", ga bo tudi med naročniki "umaknila" iz prejemnikov.
A pozor - naročnika ne bo izbrisala! Mi sicer lahko z ikono za brisanje izbrišemo naročnika, a ga aplikacija ne bo čisto zares izbrisala - le označila ga bo kot "izbrisanega". To je zelo pomembno, saj je vitalnega pomena, da se naročnik, ko se enkrat odjavi iz naše liste z določenim elektronskim naslovom za vedno ostane odjavljen. Če bi ga aplikacija zares izbrisala bi lahko do tega elektronskega naslova prišli na drug način in ne bi vedeli, da se je naročnik že odjavil in s tem bi nehote kršili zakon.
Poslovne sike in kontaktne osebe imamo lahko označene z določenimi kvalifikatorji oziroma s posebnimi lastnostmi. Glede na te kvalifikatorje oziroma lastnosti jih "filtriramo" in tako pripravimo svoje skupine. Recimo, da želimo pripraviti skupino vseh naših dobaviteljev.
Napredek lahko spremljamo na pojavnim oknu sistemskih opravil, a vse skupaj ne bi smelo trajati predolgo - odvisno pa je od količine podatkov.
Skupino lahko na enak način vsakič tudi "osvežimo". Aplikacija nam bo vedno dodajala nove poslovne stike oziroma kontaktne osebe, ki bodo označeni z zahtevanimi kvalifikatorji oziroma lastnostmi - a pozor - nobenega naročnika ne bo izbrisala iz skupine. Če želimo, da se skupina vedno generira na novo, potem gremo na želeno skupino - s pomočjo ukaznega gumba na desni izbrišemo vse naročnike iz skupine ter jo s pomočjo sinhronizacijo ponovno napolnimo.