Ob začetku delovnika se prijavimo v aplikacijo in svojo prisotnost potrdimo s klikom na gumb Pričetek dela, ki ga najdemo na namizju kot namizni element (oziroma ga izberemo v izbirniku, ki se nam odpre po kliku na ukazni gumb "Dodaj namizni element") - Delovni čas.
V kolikor imamo nezaključena opravila, se nam odpre pojavno okno Nezaključena opravila.
Glej Nezaključena opravila – ob prihodu
V kolikor med delovnim časom zapustimo delovne mesto to zabeležimo na namiznem elementu Delovni čas. Na voljo imamo tri vrste začasnih izhodov:
Izberemo enega izmed njih in čas zabeležimo s klikom na gumb Začasni izhod. V primeru nezaključenih opravil se nam odpre enako pojavno okno, kot ob zaključku delovnika.
Glej Nezaključena opravila – ob odhodu
Ob vrnitvi kliknemo na gumb Prihod nazaj. V primeru nezaključenih opravil se nam odpre enako pojavno okno, kot ob pričetku delovnega časa.
Glej Nezaključena opravila – ob prihodu
Kliknemo na gumb Končaj z delom, ki nam zaključi delovni čas.
V kolikor imamo nezaključena opravila, se nam odpre pojavno okno Nezaključena opravila.
Glej Nezaključena opravila – ob odhodu
V kolikor imamo v aplikaciji opravila, ki niso zaključena se bo, ob prijavi na delo oziroma ob prihodu na delo po začasnem izhodu, odprlo pojavno okno z seznamom vseh nezaključenih opravil. V vsaki vrstici nezaključenega opravila imamo ikono Info, ki nam, če se na njej pomudimo z miško, odpre novo pojavno okno z nekoliko več informacijami o tem nedokončanem opravilu. Poleg pa se nahaja gumb Nadaljuj opravilo, ki kreira novo podopravilo z vpisanim trenutnim datumom in časom v polju Začetek izvajanja.
V kolikor nobenega izmed opravil ne želite nadaljevati pojavno okno zaprete s pomočjo gumba Prezri.
Ob prekinitvi dela zaradi začasnega izhoda oziroma ob koncu delovnika se nam tudi odpre pojavno okno z seznamom vseh nezaključenih opravil, a z nekoliko drugačnimi možnostmi.
Zaključi opravilo
V kolikor želimo opravilo v celoti zaključiti, ker smo ga dokončali, to naredimo tako, da kliknemo na ikono Zaključi opravilo. Opravilo se nam bo zaključilo s trenutnim datumom in uro. V kolikor pa na opravilu nimamo vpisanega Začetka izvajanja, se nam bo opravilo zaključilo kot minutno opravilo.
Začasno zaključi opravilo z vpisom procenta opravljenosti naloge
V kolikor želimo začasno zaključiti opravilo, poleg pa sporočiti oziroma si zabeležiti kolikšni del naloge smo že opravili, v vpisno okno zapišemo procent, za katerega menimo, da opisuje naš napredek in vpis potrdimo z gumbom Nadaljeval bom kasneje.
Začasno zaključi opravilo
V kolikor želimo začasno zaključiti opravilo kliknemo na gumb Nadaljeval bom kasneje.
Ob kliku na gumb Nadaljeval bom kasneje bo aplikacija namesto nas
Arhiviraj in zaključi opravilo
Na ikono Arhiviraj in zaključi kliknemo, če želimo opravilo zaključiti in pospraviti v arhiv. Opravilo se nam bo zaključilo s trenutnim datumom in uro. V kolikor pa na opravilu nimamo vpisanega Začetka izvajanja, se nam bo opravilo zaključilo kot minutno opravilo. Hkrati pa bo aplikacija opravilo označila kot arhivirano z označbo kvalifikatorja Arhiviraj opravilo.
V vsaki vrstici nezaključenega opravila imamo tudi ikono Info, ki nam, če se na njej pomudimo z miško odpre novo pojavno okno z nekoliko več informacijami o tem nedokončanem opravilu.
Aplikacija beleži tudi prijavo in odjavo na delo. Z namiznim elementom "Delovni čas" lahko vsak zaposleni beleži prihod, odhod iz dela, malico in izhode - tako delovne kot tudi zasebne. Glede na te vnose lahko nato naredimo obračunske liste, ki so osnova za obračunavanje plač.
Na seznamu imamo nekaj dodatnih ukazov, ki nam obračun olajšajo.
Napolni obračunske liste - na pojavnem oknu, ki se odpre izberemo obdobje (za mesec) za katerega želimo pripraviti obračunske liste. Obdobje se nanaša na mesec za katerega delamo obračun delovnih ur za vse zaposlene.
V kolikor ne izberemo posamezne zaposlene, se nam bodo obračunski listi naredili za vse, ki so v aplikaciji dodani na primarni poslovni stik.
Ukaz Dodaj obračunske liste bo naredili prav to - dodalo obračunske liste.
Dodamo pa lahko tudi vsakega posebej z ukaznim gumbom, ki navadno doda nov obrazec.
V tem primeru moramo sami izpolniti prva tri polja.
* Opis - za lažje iskanje vpišemo za kateri obračun gre - recimo obračun in ime za katerega bomo račun izvedli.
* Kontakt - izberemo zaposlenega za katerega bomo obračun naredili.
* Obdobje - izberemo mesec za katerega bomo obračun naredili.
Ko tako vpisan obrazec shranimo lahko uporabimo dodatni ukaz "Napolni obračunski list". Ta nam bo napolnil ostale podatke.
* Vsa tri polje se ob dodajanju obračunskih listov iz spiska že vpisana.
Ko smo z vpisanim zadovoljni podatke izvozimo s pomočjo ukaznega gumba "Izvozi obračunske liste v XLS", obračun pa označimo s kvalifikatorjema obračunano in zaključeno.