Dostop do aplikacije se ureja preko uporabnikov. Nastavitve => Uporabniki
Vsak uporabnik pa potrebuje svojo kontaktno osebo. Partnerji => Kontaktne osebe
Vsaka kontaktna oseba z uporabnikom pa mora biti tudi povezana na naše podjetje. Partnerji => Poslovni stiki
Poslovni stik potrebuje vsaj osnovne informacije.
Za delovanje aplikacije pa mora biti naš poslovni stik povezan tudi na „Podjetje“. Nastavitve => Podjetje => Podatki podjetja
Za uporabo aplikacije kontaktna oseba potrebuje vsaj izpolnjeno polje „Ime in priimek“. Seveda več informacij nikoli ne škodi. Kontaktno osebo pa moramo z gumbom „Dodaj poslovni stik“ povezati z našim podjetjem.
Izpolniti je potrebno polja:
Ni nujno, je pa priporočljivo. Iz tega namreč izhaja nekaj zelo pomembnih funkcij, ki v podjetju niso zanemarljiva.
Načeloma je vedno bolje, da vsaka oseba pridobi svoj nov, lasten dostop. Vendar pa lahko uporabimo tudi že obstoječega, a le pod pogojem, da se zamenja vsaj geslo. Vedeti moramo tudi, da s tem dobi nova oseba tudi vse pravice in dostope kot jih je imela oseba, ki je podjetje zapustila. S tem podeduje tudi pravico do datotek in opravil ali katerih koli drugih podatkov, ki jih vnesla oseba, ki je imela pred tem v lasti ta uporabniški dostop.