Nastavitve => Nastavitve APP => Certifikati
Certifikate v aplikaciji InMaster uporabljamo za zašito občutljivih osebnih dokumentov pa tudi za oddajanje računov na portal javne uprave. Pri oddaji na portal javne uprave s certifikatom dejansko račun podpišemo in s tem jamčimo, da smo račun oddali mi.
Za oddajo na UJP moraš imeti pa kvalificirano potrdilo enega od naslednjih izdajateljev v Sloveniji :
Datoteka s certifikatom ima lahko končnici .p12 ali pa .pfx – in tako datoteko lahko uvozimo v aplikacijo InMaster. Potrebujemo tudi geslo za odklep certifikata, ki ga dobimo od izdajatelja certifikata.
Formo za vnos certifikata najdemo na naslovi Nastavitve => Nastavitve APP => Certifikati.
Ime – ime certifikata vpišemo sami – certifikatov imamo namreč lahko tudi več.
Uvozi certifikat – ukazni gumb nam bo odprl pojavno okno, kamor bomo vpisali zahtevana gesla.
Geslo certifikata – v to polje vpišemo geslo, ki nam ga je poleg samega certifikata posredoval izdajatelj certifikata.
Vaše osebno geslo za uporabno certifikata znotraj aplikacije – v to polje vpišemo geslo, ki ga bomo vpisali vedno, ko bomo želeli uporabiti certifikat (od kriptiranju našega osebnega dokumenta, ob oddaji računa na UJP)
Glej: Oddaja računov na UJP-portal, Dokumenti
Ponovni vpis osebnega gesla – zaradi varnosti ponovno vpišemo zgornje geslo.
Vpisane podatke shranimo z gumbom »Preveri podatke in uvozi certifikat«.
V kolikor certifikata ne morete uvoziti najprej preverite, da je datoteka za uvoz od zahtevanega izdajatelja in da je certifikat v ustreznem formatu (p12, pfx). Preveriti je tudi potrebno, da smo vpisali geslo, ki ustreza certifikatu, ki ga želimo uvoziti.