Številčne serije

Številčne serije oziroma sekvence se znotraj aplikacije InMaster ne nanašajo samo na listine pač pa na vse forme, ki zahtevajo šifro kot unikatno informacijo/polje. To preprosto pomeni, da vsakič ko vpišemo podatek in ta zahteva vpis unikatnega polja lahko le tega izpustimo in nam bo aplikacija sama »vpisala« novo šifro.

Prenos PS in KO med naročnike novic

Nekateri podatki, ki jih vnesemo v aplikacijo, se lahko kasneje uporabljajo na različne načine. Najbolj vsestranska modula sta zagotovo »poslovni stiki« in »kontaktne osebe«. Te lahko z lahkoto prenesemo tudi med naročnike ter jih glede na oznake in lastnosti, ki smo jim jih določili, porazdelimo v smiselne skupine.

Bančni izpiski

Za vodenje poročil o plačilu izdanih in prejetih računov znotraj aplikacije InMaster moramo ob plačilu tudi zapreti. To naredimo z bančnimi izpiski.

Promocijske kode

Promocijske kode služijo za dodatno promoviranje naših izdelkov. Kode razdelimo strankam in jim s tem omogočimo popust - za nas pa to pomeni porast prodaje, promoviranje naših izdelkov in nenazadnje sledenje uspešnosti naših prodajnih akcij. Promocijske akcije se upoštevajo tako na listninah kot tudi v spletni trgovini.

Uporaba avansih računov

Avansi račun je kot kakršenkoli drug račun z eno izjemo – na njem se vedno nahaja le ena vrstica z veno isto storitvijo - AVANS. Tega ob dobavi preprosto vključimo na račun.

Periodično izdajanje listin

V kolikor naše poslovanje temelji na periodičnem (mesečnem, tromesečnem, letnem...) izdajanju računov, lahko aplikacijo pripravimo tudi do tega, da take račune pripravi sama. Potrebno jih je samo pregledati, sknjižiti in poslati. Predizpolnjeni podatki - Poslovni stiki in Storitve.

Kako dodati B2B kupca v aplikacijo InMaster?

Za dostop do B2B trgovine potrebujemo vse tri gradnike, ki se vežejo na stranke.

  • Poslovni stik
  • Kontakt
  • Uporabnik

Nastavitev sinhronizacije z googlovim koledarjem

Postopek uporabniške nastavitve za samodejno sinhronizacijo koledarja z Googlom.

 

Potrjevanje - odobritev nabavnih računov

V večjih podjetjih navadno pride do zapletenega načina finančnega upravljanja podjetja. Zaposleni, ki se ukvarjajo s računovodskim in knjigovodskim delom podjetja, navadno nimajo pooblastil za odločanje o plačilu prejetih računov. Zato v InMastru obstaja možnost potrjevanja računov. Račun potrdi oseba z dovolj velikimi pristojnostmi, potem pa za vnos v banko in njihovo plačilo poskrbijo drugi.